English

برگزاری آزمون احراز صلاحیت مشاوران حوزه فناوری اطلاعات در مازندران

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران نهمین دوره آزمون احراز صلاحیت مشاوران حوزه فناوری اطلاعات سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور را به صورت الکترونیکی و به طورهم‌زمان با24 استان برگزار می کند.

برگزاری آزمون احراز صلاحیت مشاوران حوزه فناوری اطلاعات در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، عباس رمدانی در گفت و گویی بیان داشت: کارشناسان عضو این سازمان در چهار رشته مرتبط با حوزه ICT شامل نرم‌افزار، شبکه و اینترنت، مشاوره مدیریت و آموزش و سخت‌افزار و مشاوره زیرساخت از طریق آزمون الکترونیکی که در روز جمعه 21 مهرماه رأس ساعت 10 صبح در مجتمع فنی مهندسی دیباگران ساری برگزار می شود در حداکثر دو رشته تخصصی احراز صلاحیت می شوند.

وی ابراز داشت: کمیسیون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشورمنابع آزمون احراز صلاحیت مشاوران فناوری اطلاعات را به روز رسانی کرده و فهرست آن در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران با تاکید بر اینکه منابع کاربردی شده‌اند گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای تلاش کرده است تنها از منابع دانشگاهی استفاده نشود بلکه منابع مورد تایید بین‌المللی باهدف آشنایی با صنعت و کسب‌وکار انتخاب شد. سوالات نیز با رویکرد سنجش مهارت‌ها و عملکرد کارشناس طرح شدند.

وی در ادامه افزود: تغییراتی که در منابع انتخابی اعمال کردیم دو پیام مشخص دارد نخست اینکه کارشناسی که در آزمون شرکت می‌کند و قصد دارد به‌عنوان مشاور رتبه سه فعالیت کند، بامطالعه این منابع متوجه می‌شود باید مهارت‌ها و توانایی در عملکرد خود را تقویت کند از سوی دیگر دستگاه‌ها و نهادهایی که می‌خواهند از مشاور سازمان در پروژه‌هایشان استفاده کنند می‌دانند باید چه سطحی از انتظارات را از یک مشاور داشته باشند.

رمدانی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نهمین آزمون احراز صلاحیت مشاوران IT رتبه سه را پیروی بخشنامه شورای عالی انفورماتیک کشور و الزام اخذ مجوز فعالیت از این سازمان برای حضور و مشارکت اشخاص حقیقی در پروژه‌های مشاوره و نظارت فناوری اطلاعات برگزار می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه