English

طرح هفته فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مازندران

طرح هفته فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مازندران با مشارکت استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اجرا می‌شود.

طرح هفته فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه مجموعه برنامه‌ها و اقدامات استان در حوزه کاهش و کنترل طلاق به نتیجه‌ی مطلوبی رسیده است، گفت: دولت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در مازندران اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه طرح هفته فرهنگی بسیاری از حوزه‌های جمعیتی، سنی، جغرافیایی، جنسیتی و طبقات اجتماعی را در برمی گیرد، افزود: سخنرانی مشاهیر فرهنگی، شعر و سخنرانی، بازی‌های محلی، افتتاح نمایشگاه‌های فرهنگی، رسوم آیینی، معرفی هنر‌های بومی استان و شهرستان، نشست تخصصی برای معرفی مشاهیر شهرستان، اجرای جُنگ شادی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و برخی از برنامه‌هایی است که در هفته فرهنگی به اجرا در می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه جامعه با نشاط، پویا می‌شود و شهرِ با نشاط، زمینه سرور اجتماعی شهروندان را فراهم می‌آورد، گفت: شهرداران به مساله تقویت سرور اجتماعی در فضا و مبلمان شهری و چشم انداز خیابان‌ها و مسایل فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه کنند.

یونسی اجرای طرح هایی، چون المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای و هفته فرهنگی در مازندران را برنامه‌هایی ارزشمند در راستای تقویت نشاط و سرور فاخر اجتماعی در فضای استان ارزیابی کرد و افزود: اجرای طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، زمینه مناسب برای پرورش استعدادها، پهلوانان و قهرمانان آینده به حساب می‌آید.

وی گفت: نرخ متوسط طلاق در شش ماهه نخست سال ۹۶ در استان به ۱.۹ درصد در هزار نفر جمعیت رسیده است و اکنون طلاق در ۲۱ شهرستان مازندران کاهش یافته و در یک شهرستان نیز افزایشی نداشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه