English

متخلفان ۳۶ میلیاردی زیر ذره بین تعزیرات حکومتی مازندران

مهدی عباسی بیان داشت: متخلفان تعزیرات حکومتی مازندران ۶ ماه نخست امسال به ۳۶ میلیارد و ۵۲۶ میلیون جریمه نقدی محکوم شدند.

متخلفان ۳۶ میلیاردی زیر ذره بین تعزیرات حکومتی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: ۸ هزار و ۳۱۱ فقره پرونده در بخش‌های کالا وخدمات، قاچاق و بهداشت ۶ ماه نخست امسال به شعب تعزیرات حکومتی مازندران ارجاع شد که تمامی آن مختومه شد.

وی افزود: متخلفان تعزیرات حکومتی به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۵۲۶ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۸۹۸ ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عباسی گفت: در این مدت درج نشدن قیمت با ۲ هزار و ۸۹۶ فقره، گران فروشی با یک هزار و ۸۹۱ فقره، صدور نشدن فاکتور با ۶۰۲ فقره، ارایه نکردن فاکتور خرید با ۸۳۱ فقره، کم فروشی با ۳۶۴ فقره، تداخل صنفی با ۲۸۱ فقره و تقلب با ۲۰۴ فقره بیشترین تخلف در استان بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از اجرای طرح برخورد با عرضه کنندگان لوازم التحریر قاچاق در مازندران خبرداد و افزود: در راستای مبارزه با عرضه کنندگان کالا‌ی قاچاق و با هدف حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از قاچاق لوازم التحریر و مقابله با متخلفان طرح برخورد با عرضه کنندگان لوازم التحریر قاچاق در مازندران اجرایی شد.

وی گفت: در این طرح روسای شعب تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی از مراکز عرضه اقلام دانش آموزی بازرسی کرده و بر واحد‌های عرضه کننده پوشاک، کیف، کفش و لوازم التحریر نظارت کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: این طرح با هدف حمایت از تولیدات داخلی صورت گرفت و ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه