English

احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است

استاندار مازندران با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است، گفت: اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه برای هر دستگاهی است، برای امنیت مردم باید تعامل مطلوب با مردم داشته باشیم.

احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح‌جلودار در صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح در فرماندهی انتظامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: شعار هفته نیروی انتظامی گویای این است که اولویت در کشور ما بیش از هر چیزی امنیت است.

وی با بیان اینکه امنیتی که در سطح کشور داریم مدیون نیروی انتظامی هستیم، افزود: با تعامل و همکاری همه نیروی‌های امنیتی، امنیت در استان برقرار است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امنیت زیرساخت‌های اساسی هر کشور است، خاطرنشان کرد: با توجه به دسیسه‌های استکبار جهانی و مسائل به‌وجود آمده در کشورهای همسایه، ما در این کشور در جزیره امنی قرار داریم.

این مسؤول با اعلام اینکه معرفی اقتدار و توانمندی نیروی انتظامی به جامعه از وظایف این نیرو است، بیان کرد: اگر مردم اقتدار نیروی انتظامی را لمس کنند احساس امنیت می‌کنند.

فلاح با بیان اینکه احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است، افزود: اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه برای هر دستگاهی است، برای امنیت مردم باید تعامل مطلوب با مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: مردم استان همواره در همه مراحل حضور حداکثری و در انتخابات اخیر 91 درصد حضور داشته‌اند و همواره به ندای رهبری لبیک گفته‌اند.

استاندار مازندران یکی از وظایف نیروی انتظامی را پیشگیری از جرم عنوان کرد و گفت: این مورد هم با تعامل با مردم صورت می‌گیرد و با هماهنگی خیلی از کارها در کشور قابل انجام است.

این مسؤول با بیان اینکه اجرای سیاست‌های کلی نظام باعث عزت و افتخار نظام است، خاطرنشان کرد: امروز مدیریت نیروی انتظامی صرفا سنتی نیست و با توجه به پیشرفت‌های علم و فن‌آوری در سطح استان و پیچیدگی جرایم، نیروی انتظامی باید عالمانه و با آگاهی و دانش مدیریت کند که حرکت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است.

فلاح یادآور شد: با توجه به روزآمد بودن جرایم و تهدیدها باید آموزش مستمر به نیروها داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه