English

سردار میرفیضی؛

آمادگی کامل ماموران انتظامی مازندران برای مقابله با هنجارشکنان

سردار میرفیضی گفت: ماموران انتظامی مازندران برای مقابله با هر گونه اقدامی که امنیت و آسایش مردم را خدشه دار کند آمادگی کامل دارند.

آمادگی کامل ماموران انتظامی مازندران برای مقابله با هنجارشکنان

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده انتظامی مازندران در جمع خبرنگاران بیان داشت: ماموران انتظامی استان برای مقابله با هر گونه اقدامی که امنیت و آسایش مردم را خدشه دار کند آمادگی کامل دارند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های نظامی و انتظامی هیچ‌گونه اجازه‌ای برای نفوذ به مرز‌های کشور را نمی‌دهند، افزود: ماموران نیروی انتظامی بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از مرز‌ها را پشتیبانی می‌کنند.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران امنیت را پیش نیاز برای دیگر نیازهای انسانی دانست و گفت: پلیس اصلی ترین نهاد متولی امنیت در جامعه است.

فرمانده انتظامی مازندران  از اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه در طول هفته نیروی انتظامی در استان خبر داد و افزود: برنامه‌های هفته ناجا در مازندران همزمان با سراسر کشور از امروز تا ۲۱ مهرماه اجرا می شود.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس برای امنیت، امنیت برای همه ،گفت: مردمی سازی امنیت می‌تواند موجب درونی و نهادینه شدن این امر و در نهایت کاهش آسیب‌ها و جرایم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی