English

به زودی گل و گیاه از محمودآباد صادر می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: در آینده نزدیک صادرات گل و گیاه از این شهرستان انجام می شود.

به زودی گل و گیاه از محمودآباد صادر می شود

به گزارش خبرگزاری موج، احمد صادقی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به مصوبه شورای کشاورزی شهرستان محمودآباد در خردادماه سال گذشته، نمایشگاه گل و گیاه با هدف بالابردن کیفیت تولید و زمینه سازی برای صادرات بیشتر گل و گیاه به بازارهای هدف صادراتی هرساله در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، با بیان اینکه محمودآباد از شهرستان های گل و گیاه خیز استان است، اظهار کرد: شهرستان محمودآباد در زمینه تولید گل های شاخه بریده دارای رتبه دوم استانی است.

این مسوول با اشاره به توسعه کمی و کیفی گل و گیاه و نقش این صنعت در اشتغال‌زایی، اضافه کرد: شرکت تعاونی گل و گیاه شهرستان بیش از یک هزار فرصت شغلی در این زمینه ایجاد کرده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است، یادآور شد: در این جشواره ۴۵ غرفه و 30 شرکت و تولیدکننده در زمینه تولیدی، خدماتی و سازه‌های گلخانه و نهاده‌های کشاورزی شرکت کردند.

وی درباره صنعت گل و گیاه این شهرستان عنوان کرد: سطح گل و گیاه در فضای بسته و باز این شهرستان 80 هکتار با ۶۴۰ بهره‌بردار است که 4 هزار نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم در این حرفه اشتغال دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه