English

طرح های خود اشتغالی راه حل مشکل بیکاری در عباس آباد است

فرماندار عباس آباد با اعلام این که نرخ بیکاری در این شهرستان حدود 15 درصد است، گفت: راه حل این معضل در عباس آباد اجرای طرح های خوداشتغالی با پرداخت تسهیلات است.

طرح های خود اشتغالی راه حل مشکل بیکاری در عباس آباد است

به گزارش خبرگزاری موج، حق الله کثیری به وجود ظرفیت های فراوان در حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعتی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: بررسی ها نشان می دهد که متاسفانه از ظرفیت های خوب شهرستان بدرستی برای بهبود فضای کسب و کار استفاده نشده است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه هم اکنون کمتر از 20 درصد از ظرفیت کارگاهی شهرک صنعتی سلمانشهر به عنوان بزرگ ترین شهرک در غرب مازندران استفاده می شود.

فرماندار عباس آباد پیشنهاد کرد: با ارائه تسهیلات برای اجرای طرح های خوداشتغالی در زمینه تولید و پرورش گل و گیاه و صنایع دستی می توان تا حدود زیادی مشکل بیکاری را در شهرستان کاهش داد.

وی همچنین فعال سازی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی سلمانشهر و نیز تلاش برای به نتیجه رسیدن طرح های دولت را از دیگر راهکارهای بیکاری در شهرستان عباس آباد معرفی کرد.

وی گفت: امیدواریم با اجرای طرح های توسعه منطقه ای در حوزه اشتغال منطبق با ظرفیت های موجود به عنوان پایلوت در عباس آباد بزودی بتوانیم گام های مثبتی برای حل معضل بیکاری در این شهرستان برداریم.

فرماندار عباس آباد در حالی نرخ بیکاری در این شهرستان را حدود 15 درصد اعلام کرد که بر اساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران نرخ بیکاری در مازندران به زیر 10 درصد رسیده است.

نرخ بیکاری بهاره در مازندران 9 و 8 دهم درصد اعلام شد که از میانگین کشوری کمتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه