English

برگزاری آموزش آتش‌نشانی و ایمنی در ۸۰ مسجد محمودآباد

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد گفت: در ایام محرم در 80 مسجد و تکیه این شهرستان به مردم آموزش اولیه فراگیری آتش‌نشانی و ایمنی داده شد.

برگزاری آموزش آتش‌نشانی و ایمنی در 80 مسجد محمودآباد

به گزارش خبرگزاری موج، با شروع مراسم عزاداری مردم در مساجد و تکایا این شهرستان محمودآباد به همت اداره آتش‌نشانی محمودآباد و نیروهای داوطلبی که در سال‌های گذشته آنها را برای این کار آموزش داده بود در یک عملیات هماهنگ در 80 مسجد و تکیه برای مردم آموزش اطفای حریق و آشنایی با کار آتش‌نشان‌ها برگزار شد.

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری محمودآباد در این‌باره گفت: این شهرستان دارای 700 نفر آتش‌نشان داوطلب بوده که 600 نفر از آنها خانم بوده و بقیه آقایان هستند که آموزش آتش‌نشانی را در گذشته فرا گرفتند که از این افراد برای فراگیری آموزش اولیه و شناخت 125 و اطفای حریق در مساجد و تکایا استفاده کردیم.

حسن ذبیح‌پور افزود: این کار برای نخستین‌بار در سطح کشور به اجرا درآمده و تاکنون در هیچ جایی به این صورت کار آموزش همگانی و فراگرفتن اطفای حریق برای این تعداد از مردم انجام نگرفته بود و بعد از آموزش آتش‌نشانان داوطلب در مواقع بحران و آتش‌سوزی‌ها و زمانی که به این افراد نیاز داشته باشیم از آنها استفاده می‌کنیم تا کمترین خسارت و آسیب به اموال مردم و جان آنها وارد شود.

وی در پایان گفت: شهرستان محمودآباد با توجه به وسعت و تحت پوشش قرار دادن روستاها توسط آتش‌نشانی شهرداری محمودآباد از کمبود امکانات رنج می‌برد که جا دارد همه مسؤولان و مردم و خیران در این بخش به یاری آتش‌نشانی محمودآباد بیایند تا ما در مواقع خطر با حداکثر توان بتوانیم با کمترین خسارت به کمک مردم بشتابیم زیرا کمک خیران به آتش‌نشانی برای بالا بردن امکانات شهرستان یک ضریب ایمنی بالایی برای شهرستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی