English

باید جلوی فساد اداری موجود در جامعه گرفته شود

علیرضا یونسی با اشاره به اینکه باید جلوی فساد اداری موجود در جامعه گرفته شود،گفت: مهم‌ترین مسؤولیت مدیران مبارزه با فساد اداری باشد.

باید جلوی فساد اداری موجود در جامعه گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بابل، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم بزرگ‌ترین سرمایه دولت هستند، وظیفه دولت انتخاب افراد شایسته‌ای است که همراه با دولت بوده و به برنامه‌های دولت اعتقاد داشته و از انگیزه لازم برای خدمت به مردم برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه وظیفه فرماندار ارائه خدمات به همه افراد جامعه است چه کسانی که به دولت رای دادند و چه کسانی که رای ندادند، افزود: بابل یکی از بهترین و توانمندترین شهرستان استان در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتی زیرساخت‌های شهری است، بابل از پرجمعیت‌ترین  شهرستان مازندران و دارای قدرت عظیم تاریخی به‌شمار می‌رود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه هیچ‌کس رقابت سیاسی را رد نمی‌کند، تصریح کرد: اما رقابتی که طبق آرمان‌های عبادی در اسلام باشد، رقابت سیاسی که سبب تعالی اسلام و رشد و توسعه جامعه باشد مورد تایید است نه رقابت سیاسی که منجر به تخریب دیگران و رقیب  و آسیب‌رسانی به رقیب شود، دولت روحانی چنین رقابت سیاسی که سبب تقویت دین اسلام و حس دردمندی مردم باشد را می‌پذیرد.

یونسی با اشاره به اینکه سیاست بازی را قبول نداریم، خاطرنشان کرد: رقابت سیاسی که در قالب قانون باشد مورد قبول است.

وی بیان کرد: متاسفانه در کشمکش سیاسی برخی اصول و فضیلت‌های اخلاقی را نادیده می‌گیرند و این بی‌اخلاقی‌ها سبب اتهام‌زنی و گسترش دروغ و رذایل اخلاقی در جامعه می‌شود که باید با چنین پدیده برخورد شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: رقابت سیاسی باید در امور خیر و گسترش خدمات صادقانه به مردم باشد، مسؤولیت شرافتی است که خداوند به ما داده و باید در خدمت به مردم باشیم و در نظر داشته باشیم که دیر یا زود دوران مسؤولیت ما به پایان می‌رسد اما آنچه ماندنی است یاد نیک کسانی است که بعد از اینکه نیستند باشند.

یونسی اضافه کرد: فرماندار و هر مسؤولی باید اهل صحه صدر، دلسوز مردم و اهل گذشت باشد و به شدت از اختلافات پرهیز کند، باید قدرت تعامل با همه جریانات سیاسی را داشته باشد و از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهر استفاده کند و از حواشی بپرهیزد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مردم دچار مشکلات اقتصادی، معیشتی، شکاف طبقاتی و آسیب اجتماعی هستند، طلاق، اعتیاد و بیکاری مردم را نگران کرده است و در چنین شرایطی اگر مسؤولان وقت خود را برای انجام امورات پست تلف کنند به خدا و مردم خیانت کرده‌اند.

یونسی افزود: باید ملاک در همه امور تنها قانون باشد و در چارچوب وظایف قانونی حرکت کنیم زیرا اجرای قانون در هر جامعه سبب پایداری جامعه و دور زدن قانون سبب فساد می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید جلوی فساد اداری موجود در جامعه گرفته شود،گفت: مهم‌ترین مسؤولیت مدیران مبارزه با فساد اداری باشد و برای مبارزه باید برنامه تهیه کنند و ظرف یک ماه آینده به استانداری تحویل دهند.

 در این آیین از تلاش‌های محمدتقی عباسپور قدردانی و قربانعلی ولیزاده به‌عنوان فرماندار جدید بابل معرفی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه