English

لزوم جذب اعتبارات برای احداث واحدهای آموزشی جدید در کلاردشت

مدیر آموزش و پرورش کلاردشت گفت: باید با حمایت مسؤولان استانی و شهرستانی اعتبارات قابل ملاحظه‌ای برای نوسازی، مقاوم‌سازی و احداث واحدهای آموزشی جدید جذب کنیم.

لزوم جذب اعتبارات برای احداث واحدهای آموزشی جدید در کلاردشت

به گزارش خبرگزاری موج، قاسم دراسرایی، با تبریک بازگشایی مدارس و آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم اظهار امیدواری کرد که همه ما بتوانیم از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس درس آزادگی و دینداری بیاموزیم.

وی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید باید در شاخص‌های آموزشی و پرورشی ارتقا بالایی داشته باشیم.

 مدیر  آموزش و پرورش کلاردشت افزود: این نهاد فرهنگی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ میزبان حدود 40 هزار نوآموز و دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

این مسؤول تصریح کرد: در سال تحصیلی پیش رو قصد داریم با ایجاد فضای شاد مشارکت حداکثری اولیاء در فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی، ارتقاء کیفی در برگزاری جشنواره‌ها نام کلاردشت را در استان مازندران مطرح کنیم.

دراسرایی افزود: در نگرش جدید آموزش و پرورش مدیر مدرسه دیگر یک مدیر خدماتی نیست بلکه هر یک از مدیران مدارس به عنوان رهبر آموزشی باید مجری راهبردها و  اسناد فرادستی باشند.

وی با اشاره به فرایند هدایت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: تلاش ما بر این است که دانش‌آموزان را به رشته‌هایی هدایت کنیم که تضمین شغل و کار در آن فراهم است و در حال حاضر هنرستان‌های ما در رشته‌های مختلفی فعال و هنرجو می‌پذیرند.

مدیر آموزش و پرورش کلاردشت اظهار کرد: در حال حاضر 80 هنرجوی دختر در هنرستان "راه زینب" و 120 نفر در هنرستان "شهید لطیفی" مشغول به تحصیل هستند.

این مسؤول درباره تجهیز مدارس و تعداد تخریبی آن تصریح کرد: قطعاً از شهرهای برخوردار و استانداردها عقب هستیم و باید با حمایت مسؤولان استانی و شهرستانی اعتبارات قابل ملاحظه‌ای برای نوسازی، مقاوم‌سازی و احداث واحدهای آموزشی جدید جذب کنیم.

دراسرایی خاطرنشان کرد: وسایل آزمایشگاهی در حال حاضر در مدارس و پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهرستان به اندازه کافی داریم و از آنها باید برای عملیاتی کردن آموزش و تقویت فرایند یاددهی و یادگیری استفاده کرد.

وی در پایان بر تقویت روحیه مسؤولیت‌پذیری و خلاقیت در دانش‌آموزان، خرد جمعی، نخبه‌پروری، استفاده از تمام قوا برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها و حمایت‌های دلسوزان واقعی پیشرفت آموزش و پرورش تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه