English

شکست شهریار در دربی شمال

تیم فوتبال ساحلی شهریار ساری از همتای رودسری نایب قهرمان زود هنگام لیگ برتر شکست خورد.

شکست شهریار در دربی شمال

به گزارش خبرگزاری موج، در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته تیم شهریار ساری در حالی در رودسر به مصاف شاهین خزر این شهر رفت که لشگری از محروم و مصدوم را با خود به رودسر و دربی شمالی لیگ فوتبال ساحلی نبرده بود.

در این دیدار سید پیمان حسینی، حسن عبداللهی، حبیب منتظری، محمد مرادی، تیاگو پیمنتا، مهیار حسن نژاد، کامران موسی زاده، مهدی خانپور، محسن حمیدی و رضا قلی نژاد تیم شهریار را همراهی می‌کردند و بیشتر از همه این بازیکنان، فشار بازی در مقابل تیم سابق را در چهره حسن عبداللهی و کامران موسی زاده که در مقابل تیم شهرشان قرار گرفته بودند کاملا قابل مشاهده بود.

شهریاری‌ها در این دیدار ابتدا با نتیجه ٣ بر ٠ از حریف با انگیزه رودسری خود عقب افتادند، اما در زمان سوم این دیدار سه گل وارد دروازه رودسر کردند و این ماراتن نفس گیر بع وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه اگرچه با اخراج بازیکن رودسر همگان باورشان بر این بود که ساروی‌ها با یک بازیکن بیشتر کار را تمام خواهند کرد، اما این تیم میزبان بود که توسط موحد محمدپور با سید پیمان حسینی در تقابلی تک به تک با خطا سرنگون شد و در ٣٠ ثانیه مانده به پایان دیدار تیر خلاص را روانه دروازه ساروی‌ها کردند تا پرونده این تیم برای قهرمانی در این فصل بسته شود.

ساروی‌ها با نداشتن افشین امیدی سرمربی محروم خود با پذیرفتن این شکست ٣٩ امتیازی باقی ماندند و با توجه به اختلاف بیش از ١٠ امتیازی با تیم سوم و یزدی جدول نائب قهرمانی خود را در سه هفته مانده به پایان فصل تثبیت کردند.

از نکات قابل توجه این دیدار فحاشی شدید به بازیکنان در حضور سخندان ناظر این دیدار از سوی تماشاگران رودسری بود که حتی مورد اعتراض بانوان حاضر در ورزشگاه رودسر قرار گرفته بود، فحاشی که از نیم ساعت قبل از بازی و هنگام گرم کردن بازیکنان شروع شد و تا بدرقه تیم ساری از ورزشگاه به طول انجامید.

دیدار هفته بیستم شهریار پنجشنبه همین هفته در ساری و در مقابل ملوان بندر گز برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه