English

جاده هراز از فردا یک طرفه می شود

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها همچنان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت یک طرفه شدن خودروها فردا در محور هراز اعمال می‌شود.

جاده هراز از فردا یک طرفه می شود

به گزارش خبرگزاری موج، در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در محور هراز ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها همچنان از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت یک طرفه شدن خودروها فردا در این محور اعمال می‌شود.

قدمی به محدودیت تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در محور سوادکوه اشاره کرد و گفت: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت در محور کندوان همچنان ممنوع است، یادآور شد: محدودیت یک طرفه شدن این محور امروز و فردا اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، یادآور شد: با توجه به حضور مسافران شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران هستیم که لازم است رانندگان از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز، انحراف به شانه خاکی جاده و رانندگی با خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

قدمی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه