English

کرامتی در گفت و گو با موج خبر داد:

۴ انتصاب جدید ورزشی در شرکت توزیع نیروی برق مازندران

مسوول امور ورزش شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت:طی ابلاغ های جداگانه از سوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران 4 انتصاب جدید ورزشی در این شرکت صورت گرفت.

4 انتصاب جدید ورزشی در شرکت توزیع نیروی برق مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، سیروس کرامتی فرح آبادی بیان داشت:  در این ابلاغ ها هادی رحیمی پاشاکلایی جانباز و آزاده سرافراز جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس هیات تیراندازی و مهندس کریم صمدی به عنوان  رئیس هیات شنا در این شرکت منصوب شدند.

وی گفت: در احکام دیگری سیاوش فلاحی از خانواده معظم شهدا و مهندس هاجر باقریان فرزند شهید والامقام به عنوان عضو کمیته ورزش شرکت توزیع نیروی برق مازندران منصوب شدند.

مسوول امور ورزش شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اینکه نخبگان ورزشی زیادی در سطح شرکت در حال فعالیت می باشند، اظهار داشت: سالانه مسابقات مختلف ورزشی در سطح شرکت و امورهای 16 گانه توزیع نیروی برق و در سطح وزارت نیرو(کشوری) برای کارکنان برگزار می شود.

کرامتی فرح آبادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ورزش اظهار داشت: به فرموده رهبری معظم همه آحاد مردم باید  ورزش را جدی بگیرند و آن را برای سلامت  خود و جامعه ضروری بدانند.

وی با تاکید بر نقش ورزش در ایجاد تعامل بیشتر میان پرسنل و ارتقای روحیه همکاری و مشارکت در کارهای گروهی در شرکت افزود: امروز جامعه ما به نشاط، طراوات و پویایی نیاز دارد و باید زمینه ای فراهم شود تا با توسعه ورزش در میان کارکنان این امر تحقق یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه