English

گشایش نمایشگاه توانمندی های دستگاه های اجرایی مازندران

نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های مشاوران و کارشناسان امور بانوان و خانواده استانداری، فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی مازندران در ساری گشایش می یابد.

گشایش نمایشگاه توانمندی های دستگاه های اجرایی مازندران

به گزاش خبرگزاری موج، مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های مشاوران و کارشناسان  امور  بانوان و خانواده استانداری،   فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی مازندران با عنوان   مهر و ماه همزمان با فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ساری گشایش می یابد.

وی معرفی آثار برجسته علمی، پژوهشی، هنری و صنایع دستی ، مشاورین و کارشناسان امور بانوان و خانواده استانداری، دستگاه های اجرایی، فرمانداری های سراسر استان را از اهداف دیگر این نمایشگاه عنوان کرد.

جمشیدی افزود: آثار جمع آوری شده از  مشاوران امور بانوان فرمانداری های ۲۲گانه ، دستگاه های اجرایی مازندران و امور بانوان و خانواده استانداری در قالب نمایشگاه مهر و ماه در  معرض بازدید  علاقمندان قرار می گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه نمایشگاه بعد از افتتاح در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور به مدت ۵ روز در گالری سوره حوزه هنری دایر است، گفت: نمایشگاه مهر و ماه در گالری سوره حوزه هنری مازندران برگزار می شود و علاقمندان می توانند از نمایشگاه دیدن کنند.

جمشیدی گفت: علاقمندان می توانند تا پایان روز  دوشنبه سوم مهرماه همه روزه به جز روزهای تعطیل صبح ها  از ساعت ۸ لغایت ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۴تا ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه