English

مشاغلی که صرفاً بر پایه پول راه‌اندازی می‎شوند خیلی پایدار نیستند

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‎ای مازندران اظهار داشت: مشاغلی که صرفاً بر پایه پول راه‌اندازی می‎شوند خیلی پایدار نیستند و لذا می‌توانیم پایش شغلی را براساس استعدادها و ظرفیت‌ها داشته باشیم.

مشاغلی که صرفاً بر پایه پول راه‌اندازی می‎شوند خیلی پایدار نیستند

به گزارش خبرگزاری موج، گرزین با بیان اینکه گزارش مهارت‌آموزی در محیط واقعی کار شبیه کارورزی است، افزود: کارورزی در محیط کار برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است و مهارت‎آموزی بیشتر برای افراد زیر دیپلم است.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‎ای مازندران گفت: آشنایی با محیط کسب و کار برای ورود به عرصه اشتغال، کارورزی، حفظ اشتغال سنتی(استاد شاگردی) و استفاده از الگوهای اقتصادی از جمله اهدافی است که سازمان فنی و حرفه‌ای دنبال می‌کند.

این مسؤول بیان کرد: تعهد اشتغال اداره‌کل فنی و حرفه‌ای مازندران در سال‌جاری 3 هزار و 160 نفر است که تاکنون 708 مورد محقق شده است.

گرزین تعهد آموزشی در اداره‌کل فنی و حرفه‌ای مازندران در سال‎جاری را 75 هزار نفر اعلام و با اشاره به طرح آموزشی ویژه سربازان تصریح کرد: این طرح را به‌طور ویژه در دستور کار داریم تا حتی یک سرباز بدون مهارت در استان نداشته باشیم و در این راه نیاز به مشارکت سپاه، نیروی هوایی، دریایی و زمینی و نیروی انتظامی داریم.

وی در پایان گفت: لازم است تا جلسه‎ای در راستای حرفه‌آموزی و مهارت‌های کسب و کار در فرمانداری‌های استان به دبیری فنی و حرفه‌ای و با عضویت اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری‌ها صورت بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه