English

نخستین پیش همایش اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر در ساری

نخستین پیش همایش علمی تخصصی هشتمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معرفت ،در سالن اجتماعات هلال احمر مرکز مازندران برگزار شد.

نخستین پیش همایش اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر در ساری

به گزارش خبرگزاری موج، رییس ستاد دهه غدیر کشور گفت: این همایش  با همکاری ۲۰ مرکز حوزوی و دانشگاهی کشور برگزارشد.

 حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه،  با اشاره به برگزاری هشتمین کنگره بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر در سال آینده، تصریح کرد: تا پیش از برگزاری کنگره اصلی، سه پیش همایش علمی تخصصی در داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دو پیش همایش علمی تخصصی در مازندران و یکی از استان های کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: در حال رایزنی هستیم تا زمینه برگزاری سومین پیش همایش علمی تخصصی نیز در یکی از کشورهای مناسب برگزار شود.

در این همایش  یک روزه شخصیت‌های کشوری  حوزوی و دانشگاهی درباره مسئله غدیر به سخنرانی  پرداختند.

رییس ستاد دهه غدیر کشور گفت: دستاوردهای این همایش علمی آغازی برای برگزاری هشتمین کنگره بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر بوده و به اساتید، طلاب و دانشجویان شرکت کننده در این همایش علمی گواهینامه معتبر علمی اعطاء شد.

وی با اشاره به شکل گیری شورای سیاست گذاری هشتمین کنگره بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر و دهکده جهانی معرفت، افزود: مهمترین مراکز حوزوی و دانشگاهی کشور به همراه برخی مراکز معتبر علمی دنیا در این شورا که ریاست آن بر عهده آیت الله نظری خادم الشریعه است عضویت دارند.

نظری خادم الشریعه با بیان این که کمیته علمی کنگره هشتم نیز با همکاری مراکز علمی کشور شکل گرفته و در حال تکمیل شدن است، تصریح کرد: با شکل گیری کامل کمیته علمی فراخوان مقاله هشتمین کنگره بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر نیز تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به این که فراخوان مقاله کنگره پیش روی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی ارائه می‌شود،  افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با وزارت امور خارجه و همچنین سازمان ارتباطات علوم اسلامی این فراخوان مقاله به همه مراکز علمی سراسر دنیا ارسال خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی