English

وزیر اطلاعات:

ملتی که شهادت داشته باشد تسلیم ذلت نمی‌شوند

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی گفت: وقتی ملتی شهادت داشته باشد و از مرگ نترسد، از قدرت زورگویان و زورمندان نترسد، تسلیم ذلت نمی‌شوند.

ملتی که شهادت داشته باشد تسلیم ذلت نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر اطلاعات در سی‌امین یادواره سرداران و 350 شهید فریدونکنار با بیان اینکه یادواره‌های شهدا خون عزت‌آفرین شهادت را در رگ‌های جامعه به جریان انداخته و بنده به‌عنوان یک خدمتگزار با تمام مشغله‌های کاری اما به دفترم گفتم هر موقع یادواره شهدا دعوت شدیم تمام برنامه‌ها را عقب بیاندازیم و در آن یادواره شرکت کنیم، اضافه کرد: امروز عزت داریم و دشمن از ما حساب می‌برد و نمی‌تواند ملت ما را تهدید کند و با گزینه نظامی ما را تسلیم اراده خود کند؛ این دشمن است که در برابر ملت سربلند و شهادت‌طلب ایران باید زانو بزند.

وی اظهار کرد: زمانی که امام راحل را تهدید کردند، حضرت فرمود من را با مرگ تهدید می‌کنید، من هم‌اکنون سینه خود را برای سرنیزه‌های شما آماده کردم و برای زورگویی‌های شما آماده‌ام؛ همین روح وارد جان مردم شده و باعث سرافرازی آنها و باعث شده که در مقابل هر خطری که انقلاب را تهدید کرد، ایستادگی کنند.

حجت‌الاسلام علوی خاطرنشان کرد: مسلمان فقط یکی از دو انتخاب را دارد یا زندگی با عزت یا مرگ با شرافت و هرگز تسلیم زندگی با ذلت نداشته و اسلام ذلت را برای امت اسلامی نمی‌پسندد و لذا به صراحت رسول گرامی اسلام(ص) می‌فرماید کسی که خود را مسلمان می‌داند در برابر ذلت نباید سر تسلیم فرود بیاورد.

وزیراطلاعات با بیان اینکه آن کسی که بگوید من مسلمانم اما در برابر ذلت سر تسلیم فرو بیاورد اسم مسلمانی را از روی خود برداشته است، اضافه کرد: چه زمانی فردی و یا ملتی ذلیل می شود؟ آن وقت که آدم‌های یک ملت از مرگ بترسد و خیال کنند که مرگ آخر دنیاست.

وی بیان کرد: ملتی که از مرگ بترسد، زورگوها و ظالمان آن را تهدید به مرگ می‌کنند، برای اینکه از مرگ فرار کند، تسلیم زورگوها و ظالمان می‌شود، ترس از مرگ باعث پذیرش ذلت و زیر بار ظلم و ستم رفتن می‌شود اما ملتی که از مرگ نترسد، ملتی که در برابر مرگ لبخند بزند، ملتی که در برابر مرگ آغوش باز کند و به استقبال مرگ برود، زیر بار ذلت نمی‌رود.

وزیر اطلاعات ادامه داد: هنگامی که زورگوها و ظالمان می‌خواهند که آن ملت را زیر بار خودشان قرار دهند و بر آن سوار شوند و اراده خود را بر آن ملت تحمیل کنند و اگر قبول نکرد می‌گویند یا زیر بار می‌روی یا می‌کشیم، می‌گویند بکشید اما زیر بار نمی‌رویم، وقتی یک ملت به اینجا رسد و از مرگ ترسی نداشته دیگر زورگویان و ظالمان نمی‌توانند بر او تسلط پیدا کنند و او را زیر بار خود ببرند.

علوی افزود: 20 سال است دارند می‌گویند گزینه اعلام نظامی علیه ایران روی میز بوده اما ملت ایران آن را به مسخره گرفته، چون ملتی که از مرگ نمی‌ترسد گزینه هر چیزی که باشد خم به ابرو نیاورده و در برابر توطئه‌های دشمن محکم و مقاوم می‌ایستد.

این مسؤول عنوان کرد: امروزه این روح شهادت‌طلبی است که جبهه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن مقاوم‌تر، ایستاده‌تر، استوارتر از هر زمان دارد جشن پیروزی را می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه