English

فدراسیون جودو به دنبال حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

رئیس فدراسیون جودوو کوراش هدف اصلی این فدراسیون را در سال های آینده آماده سازی ورزشکاران برای کسب سهمیه و حضور در رقابت های المپیک 2020 ژاپن اعلام کرد.

فدراسیون جودو به دنبال حضور در المپیک 2020 توکیو

به گزارش خبرگزاری موج، محمد درخشان در مجمع عمومی هیات جودو مازندران در ساری گفت: روزهای بد جودو به پایان می رسد و این رشته ورزشی کم کم خود را برای رسیدن به جایگاه اصلی در آسیا و جهان آماده می کند.

وی ادامه داد : جودو از رشته های خوب ورزشی و مورد علاقه جوانان است و برای توسعه و موفقیت بیشتر این رشته ورزشی همه باید همکاری کنند.

درخشان برنامه های مهم فدراسیون را توسعه این رشته ورزشی اعلام کرد و از جودوکاران ایرانی خواست که خود را با مقررات این فدراسیون وفق دهند.

رئیس فدراسیون جودو کشور اظهار داشت : در ارائه برنامه همگام با فدراسیون جهانی حرکت خواهیم کرد و مقررات انضباطی ما در فدراسیون برای تمام عوامل اعم از بازیکنان، تیم ها و سایر افراد یکسان است.

رئیس فدراسیون جودو و کوراش ، با ستایش از ظرفیت و توانمندی ورزش مازندران ، خواهان ارائه تقویم ورزشی مناسب توسعه ای برای این رشته ورزشی از سوی هیات جودو استان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این نشست گفت : جودو در این استان از جایگاه خوبی برخوردار است و انتظار ما از این رشته ورزشی بالاست.

حبیب حسین زادگان افزود : باید هیات جودو استان مازندران تلاش کند تا این استان نماینده ای در بین ملی پوشان جودو اعزامی به المپیک داشته باشد.

درپایان این نشست مجتبی قدمی برای دومین بار توانست با 12 رای اعضای مجمع این رشته ورزشی چهار سال دیگر حضورش را در هیات جودو مازندران تثبیت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه