English

انهدام باند جاعلان قضایی در مازندران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از انهدام باند جعل و تهیه کارشناسی های خلاف واقع جهت آزادی زندانیان در استان خبر داد.

انهدام باند جاعلان قضایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام اسدا... جعفری گفت: در این راستا تاکنون 9 نفر دستگیر و به تحصیل بیش از چهل میلیارد ریال از خانواده زندانیان اقرار کردند.

 وی افزود: این باند متشکل از تعدادی افراد عامی، کارشناسان رسمی کانون و مرکز مشاوران همچنین کارشناسان قوه قضاییه و خبره بود که با کارشناسی های خلاف واقع و جعل دستور قضایی و اسناد ، نسبت به آزادی زندانیان اقدام می کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران ادامه داد: با دستور دادستانی مرکز مازندران و هماهنگی دادستان های شهرستان های محل وقوع جرم، متخلفین طی یک عملیات پیچیده، توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران با همکاری اداره کل اطلاعات استان، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه سه نفر از افراد دستگیر شده از کارشناسان رسمی و خبره هستند، تاکید کرد: دو کارشناس دیگر نیز در این رابطه احضار شده و چند تن از متهمان که دراین خصوص نقش داشتند تحت تعقیب قضایی قرار دارند.

وی به خانواده های محکومین و زندانیان، صاحبان اسناد و کارشناسان رسمی نسبت به رعایت موارد قانونی هشدار داد و افزود: این گونه فعالیت های خلاف قانون به صورت نامحسوس توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان رصد می شود و خانواده های زندانی و محکومین باید امورشان را از مجاری قانونی پیگیری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه