English

مسافران سفر خود را به روزهای پایانی شهریور موکول نکنند

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محور هراز در برخی مقاطع به‌صورت سنگین است، گفت:مسافران سفر خود را به روزهای پایانی شهریور موکول نکنند.

مسافران سفر خود را به روزهای پایانی شهریور موکول نکنند

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌رضا قدمی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای سوادکوه، سمنان ـ مازندران و کندوان به‌صورت عادی و روان است.

وی ادامه داد: همچنین تردد خودروها در محور هراز در برخی مقاطع به‌صورت سنگین است که لازم است رانندگان با توحه به توصیه‌ها تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه 19 شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

قدمی با تأکید بر ضرورت توجه به بحث مدیریت سفر، خاطرنشان کرد: با توجه زیاد و حجم بالای خودروها سفر خود را به روزهای پایانی شهریور ماه موکول نکنند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه