English

۷ شرکت مازندران در جمع برترین تعاونی‌های صادراتی کشور

کامران اصغری اظهار داشت: 7 تعاونی مازندران در دومین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر صادراتی در جمع برترین‌های کشور قرار گرفتند.

۷ شرکت مازندران در جمع برترین تعاونی‌های صادراتی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: توانمندی‌های بخش تعاون استان بر کسی پوشیده نیست و صادرات بالای تعاونی‌ها و تجلیل از ۷ شرکت تعاونی به عنوان تعاونی برتر صادراتی ملی گواه این مهم است.

وی افزود: تعاونی‌های مازندران در این ۴ سال بیش از ۷۶ میلیون دلار محصولات تولیدی، کشاورزی و صنعتی به کشور‌های خاورمیانه، آسیایی، اروپایی و کشور‌های عربی صادرات داشتند.

اصغری با تأکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از بخش تعاون افزود: شرکت‌های تعاونی پرورش ماهیان خاویاری قره برون با بیش از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار، بازرگانی آتیه سازان با بیش از ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار، مرزنشیان کناره خزر فریدونکنار با بیش از ۲ میلیون دلار، درنا پلت با بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار دلار، پویا آیش مازند با بیش از هزار و ۲۰۰ میلیون دلار، مرزنشینان نشتا با بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و تعاونی مرزنشین ساحل طلایی با بیش از یک میلیون دلار صادرات بعنوان تعاونی‌های برتر استان مازندران در دومین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر صادراتی تجلیل شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: ماهیان خاویاری و خاویار، تخم مرغ، محصولات کشاورزی، معدنی، صنعتی، خوراک دام و طیور و ماشین آلات مرتبط، کاغذ تست لاینر و کاغذ فلوتینگ از جمله اقلام صادراتی این شرکت‌های تعاونی به کشور‌های هدف بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه