English

مطالعه وصیت‌نامه‌های شهدا راهی برای سعادت است

نایب رئیس شورای شهر چمستان با تأکید بر ولایت‌مداری و ادامه راه شهدا گفت: مطالعه در وصیت‌نامه شهدا راهی برای سعادت ما است.

مطالعه وصیت‌نامه‌های شهدا راهی برای سعادت است

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس عباس ایزدی در گفت و گویی با بیان اینکه امروز هر حرکتی که در نقاط مختلف دنیا انجام می‌شود، قطعا به برکت خون شهدا است و راه شهیدان باید ادامه داشته باشد، افزود: منظور از ادامه راه شهدا، جنگ و خونریزی نیست، بلکه اگر تک‌تک ما بتوانیم در هه صحنه و مسئولیت‌هایی که به ما واگذار شده است، عملکرد درستی داشته باشیم، همان ادامه دادن راه شهدا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه امروز برای برون‌رفت از معضلات حال حاضر کشور، هیچ راهی جز ادامه دادن راه شهدا نداریم، تصریح کرد: آنچه که شهدا را از سایر اعضای جامعه متمایز می‌کند، ساده‌زیستی شهدا است که این فقط یکی از ویژگی‌های بارز شهدا به‌شمار می‌رود و از طرفی شهدا افرادی مسئولیت‌پذیر بودند و برای نمونه هم نمی‌توان شهیدی را مثال زد که چنین ویژگی را نداشته و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده باشد.

مهندس ایزدی با اشاره به بعثت رسول اکرم(ص) و هدایت انسان‌ها اظهار کرد: با بعثت رسول اکرم و رسالت ایشان، کفار فکر می‌کردند که با ختم رسالت حضرت رسول(ص)، همه مسائل تمام می‌شود و همه مسائل به سمت حزب شیطان می‌شود.

وی گفت: غدیرخم اتمام رسالت رسول اکرم(ص) بود تا در این روز امام علی(ع) توسط حضرت رسول به عنوان ولی و جانشین معرفی شود و از سوی خداوند به حضرت محمد(ص) اعلام شد که " اگر پیام این روز اعلام نشود رسالتت را  انجام ندادی و اگر کسانی با این پیام مخالفت کنند؛ قابل هدایت نیستند و خداوند آنان را هدایت نمی‌کند."

نایب رئیس شورای شهر چمستان با بیان اینکه مطالعه، درک و فهم غدیر از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: اگر غدیر به درستی شناخته و فهمیده شود؛ پشت ولایت خالی نمی‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه