English

هراز و کندوان عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای هراز و کندوان از عصر امروز یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه 19 شهریور ماه ادامه دارد.

هراز و کندوان عصر امروز یک‌طرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به رگبارهای پراکنده باران محورهای مازندران در برخی مقاطع لغزنده است که لازم است رانندگان با احتیاط کامل تردد کنند.

وی با اشاره به ترددی پرحجم و روان در محورهای سمنان- مازندران و سوادکوه، اضافه کرد: آمد و شد خودروها در محور کندوان به سمت تهران به‌صورت نیمه‌سنگین و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره  اعمال محدودیت‌ترافیکی به‌مناسبت عید غدیر در محورهای مازندران، اضافه کرد: محورهای هراز و کندوان از عصر امروز یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه 19 شهریور ماه ادامه دارد.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه 19 و همچنین از ساعت 12 تا 24 روز یک‌شنبه 19 شهریور ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها به‌ جزو حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 روز شنبه 18 شهریور ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی یادآور شد: محدودیت تردد تریلر و اتوبوس با توجه به وضعیت راه و فقدان ایمنی کافی در برخی پیچ‌ها در محور سمنان ـ مازندران همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: در زمان بارندگی با توجه به لغزنده بودن مسیر لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند در غیر این صورت حوادث ناگواری به دنبال خواهد داشت.

این مسوول با بیان اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات سرعت غیرمجاز است، افزود: با توجه به حضور مسافران شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران هستیم که لازم است رانندگان از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز و انحراف به شانه خاکی جاده پرهیز کنند تا شاهد مشکلی نباشیم.

قدمی با تأکید بر ضرورت توجه به بحث مدیریت سفر، خاطرنشان کرد: با توجه به تردد زیاد و حجم بالای خودروها سفر خود را به روزهای پایانی شهریور ماه موکول نکنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه