English

اپلیکیشن داشبورد مدیریتی اندروید در توزیع نیروی برق مازندران رونمایی شد

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از رونمایی اپلیکیشن داشبورد مدیریتی اندروید در این شرکت خبرداد.

اپلیکیشن داشبورد مدیریتی اندروید در توزیع نیروی برق مازندران رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس محمدرضا خواجه سماکوش در گفت و گویی اظهار داشت : با عنایت به دستور مدیرعامل این شرکت در خصوص تهیه اپلیکیشن داشبورد مدیریتی اندروید که بتواند پارامترهای آماری مورد نیاز مدیران ارشد را بصورت آنلاین در اختیار آنان قرار دهد واحد آمار، اقدام به طراحی نرم افزار نمود و فرآیند تهیه نرم افزار با هدف تامین نیازمندیهای آماری کلان شرکت آغاز گردید.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان داشت: اکنون فاز نخست طراحی و تهیه نرم افزار به سرانجام رسید که در این مرحله اطلاعات مربوط به تعداد مشترکین امورها به تفکیک تعرفه و نیز میزان فروش انرژی (کیلووات ساعت) بصورت آنلاین نمایش داده می شود.

وی افزود: پس از نصب و اجرای این نرم افزار بر روی تلفن همراه و یا تبلت اندروید، شاهد اطلاعات دقیق و بروزشده ای هستیم که با تدابیر اندیشیده شده جهت افزایش سرعت دسترسی، اطلاعات مربوط به تعداد مشترکین امورها بدون هیچ تاخیری نمایش داده می شوند.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: در خصوص میزان فروش انرژی نیز به سبب اینکه بازه تاریخی در آن مورد نیاز خواهد بود، میزان فروش انرژی امورها به تفکیک و نیز با قابلیت تعیین محدوده زمانی قابل انتخاب است و اطلاعات مربوطه نیز در دو قالب جدول و نمودار قابل نمایش است.

مهندس سماکوش خاطرنشان کرد: امید است به لطف خداوند متعال در آینده بسیار نزدیک با توسعه نرم افزار، اطلاعات دیگری چون میزان بودجه مصرفی و شاخص های کلان شرکت نیز بصورت جدول و نمودار  به صورت آنلاین توسط واحد آمار ارائه می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه