English

نیمی از افتخارات ورزش کشور توسط قهرمانان مازندرانی به دست می آید

سرپرست فدراسیون بوکس از مازندران به عنوان قطب ورزش در کشور یاد کرد و گفت: نیمی از افتخارات ورزش کشور توسط قهرمانان مازندرانی به دست می آید.

نیمی از افتخارات ورزش کشور توسط قهرمانان مازندرانی به دست می آید

به گزارش خبرگزاری موج، افشین داوری در مجمع انتخابات هیئت بوکس مازندران، این استان را مهد و قطب ورزش کشور عنوان کرد و با بیان اینکه مازندران استان قهرمان پرور ورزش کشور است، تصریح کرد: نیمی از افتخارات ورزش کشور توسط قهرمانان مازندرانی به دست می آید.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه و شکوفایی هیات های بوکس، این هیات در تمامی شهرهای مازندران فعال شود، گفت: مازندران بواسطه داشتن قهرمانان همیشه جزو استان های فعال در اردوی تیم های ملی بوکس بوده است.

داوری در ادامه اظهار داشت: احترام به پیشکسوتان وظیفه ماست زیرا پیشکسوتان پیشانی رشته های ورزشی هستند.

همچنین حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه یک سوم مدال آوری ورزش کشور توسط  قهرمانان مازندرانی کسب می شود، گفت: استان مازندران در زمینه ورزش از هر نظر غنی است و ورزشکاران این خطه کمک حال فدراسیون ها در مدال آوری می باشند.

وی با اشاره به اینکه گام های بلندی برای توسعه بوکس کشور برداشته شد، افزود: بوکس مازندران ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد و مسیر توسعه و همگانی نمودن این رشته ورزشی در سطح استان فراهم می باشد.

حسین زادگان در پایان گفت: امیدوارم از تمامی ظرفیت ها جهت ترقی و پیشرفت بوکس در استان استفاده شود.

مجمع عمومی هیئت بوکس مازندران برای انتخاب رئیس هیات، در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد و حسین جعفری با کسب 15 رای به مدت چهار سال، سکان هیات بوکس مازندران را بر عهده گرفت.

در این مجمع انتخاباتی افشین داوری سرپرست فدراسیون، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان، ابوالقاسم عباسی معاون توسعه امور ورزشی و اعضاء مجمع حضور داشتند، حسین جعفری با کسب 15 رای از 17 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات بوکس مازندران انتخاب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه