English

نهادینه کردن ارزش‌های دینی و قرآنی از اهداف طرح مصباح الهدی و نورالهدی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: نهادینه کردن ارزش‌های دینی و قرآنی از اهداف طرح مصباح الهدی و نورالهدی بود.

نهادینه کردن ارزش‌های دینی و قرآنی از اهداف طرح مصباح الهدی و نورالهدی بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام ناصر شکریان‌امیری با اشاره به آیین اختتامیه طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی در مشهد مقدس در اردوگاه دانش‌آموزی مازندران در جوار ملکوتی امام هشتم امام رضا(ع) اظهار کرد: حرکت به قله‌های پیشرفت و سعادت در دنیا و آخرت با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت(ع) میسر می‌شود.

وی با تبریک به دانش‌آموزان طرح مصباح الهدی و نورالهدی و برگزاری آیین اختتامیه این طرح در جوار ملکوتی امام رئوف امام رضا(ع) در این ایام بسیار گران‌بها افزود: انسان با انس به این کتاب عظیم به عاقبت بخیری خواهد رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به اهداف طرح‌های قرآنی مصباح‌الهدی و نورالهدی اشاره کرد و تصریح کرد: نهادینه کردن ارزش‌های دینی و قرآنی و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی از دیگر اهداف این طرح عظیم قرآنی است.

این مسؤول با قدردانی از رئیس سازمان دارالقرآن الکریم استان و عوامل اجرایی طرح مصباح‌الهدی و نورالهدی بیان کرد: برگزاری دوازدهمین دوره اختتامیه این طرح در مشهد مقدس با حضور بیش از 600 نفر از قران‌آموزان، مربیان و مدیران مرتبط با این طرح، بیانگر گستردگی و استقبال کم‌نظیر این طرح قرآنی است.

شکریان‌امیری با اهمیت ذکر توسل و دعا در این ماه ذی‌الحجه در جوار ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا(ع) خاطرنشان کرد : سیره عملی امام رئوف(ع) بهترین الگو برای سبک زندگی قرآنی و اسلامی است.

وی به اهمیت مسئله ولایت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: عید غدیر عید ولایت است و باید قدردان این نعمت بزرگ و الهی باشیم که امروز حاصل امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی در پرتو ولایت شکل گرفته است و این همه بحران‌ها در دنیای اسلام نتیجه عدم درک درست و صحیح از مسئله غدیر و ولایت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه