English

اعضای دولت تحمل شنیدن صدای مخالف را داشته باشند

امام جمعه محمودآباد با اشاره به اینکه دولت‌مردان باید روحیه مردمی را تقویت کرده و به دور از اشرافی‌گری به حرکت‌های مردمی کمک نمایند، افزود:اعضای دولت تحمل شنیدن صدای مخالف را داشته باشند.

اعضای دولت تحمل شنیدن صدای مخالف را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام سید داود موسوی اظهار کرد: در ایامی که جهان تشیع غرق در دعا و عرفان و قربانی کردن همچون اسماعیلیان در دفاع از آرمان‌های دینی و ارزشی بوده شاهد حضور سفاکان داعش هستیم که سبوعیت را به تمام معنی تمام کردند.

وی افزود: داعشیان در این ایام فرزندی از عاشقان اهل بیت را در کمال بی‌رحمی به شهادت رسانده و شهادت آرزوی هر آزاده‌ای بوده، اما آنچه از احساسات بالایی برخوردار بود نحوه شهادت این جوان غیور ایرانی بوده است.

موسوی خاطرنشان کرد: سر بریدن این سرباز مدافع حرم اهل بیت دل همه را به درد آورده که سرانجام بعد از پیروزی حزب‌الله در جبهه قلمون این شهیدی که به مولای بی سرش اقتدا کرده بود پیکر عزیزش به ایران بازگشت و بناست بر دستان مردم قدرشناس ایران تشییع شود.

وی اضافه کرد: شهید حججی به فرموده رهبری که حجت بر همه جوانان شده و به قول رئیس جمهوری اسماعیل زمان که به قربانگاه رفته و امروز به نمادی از قهرمان ملی تبدیل شده است که امیدواریم خون این شهیدان مظلوم ریشه داعشی‌ها را خشک کند.

امام جمعه محمودآباد درباره توصیه رهبری به دولت بیان کرد: دولت باید نیت الهی برای خدمت و حل مشکلات مردم داشته باشد و با روحیه جهادی اعضای دولت باید تیمی عمل کنند و تحمل شنیدن مخالف را داشته باشند و با مردم ارتباط قوی برقرار کنند.

وی ادامه داد: دولت‌مردان باید روحیه مردمی را تقویت کرده و به دور از اشرافی‌گری به حرکت‌های مردمی کمک نمایند و همچنین در انتخاب همکاران باید دقت کنند که با روحیه تدین و انقلابی باشند و با نظارت و دقت پیگیری و نظارت بر زیردستان داشته باشند.

موسوی در پایان گفت: بر طبق توصیه حضرت آقا مدیران باید دارای برنامه دقیق و مدون علمی باشند و در تصمیم‌گیری‌ها شجاعانه عمل نمایند و با در نظر گرفتن الویت‌ها در هر حوزه بر الویت اصلی تمرکز کنند تا کار کشور رو به جلو پیش رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی