English

حلقه مفقوده صنایع تبدیلی نکا احیا می شود

فرماندار نکا با اشاره به احیای صنایع تبدیلی شهرستان گفت: با استفاده از فرصت های شغلی در کشاورزی بار دیگر صنایع تبدیلی به عنوان حلقه مفقوده در حوزه کشاورزی و صنعت در نکا احیا می شود.

حلقه مفقوده صنایع تبدیلی نکا احیا می شود

به گزارش خبرگزاری موج، جعفر احمدی بیان داشت: همه مسئولان باید با الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر برای خدمتگذاری صادقانه و بی منت به مردم شرایط رشد و پیشرفت روز افزون جامعه را فراهم کنند.

فرماندار نکا تصریح کرد: در خیرات طرح‌های افتتاح شده برای مردم، همه کارکنان دولت دخیل هستند و توسعه همه جانبه، بدون همکاری و همراهی کارمندان امکان‌پذیر نیست.

 احمدی افزود: فرصت خدمتگزاری به مردمی که در تمام شرایط سخت حامی این نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند فرصت طلایی است که باید قدردان این فرصت بوده و برای خدمتگزاری بیشتر به این مردم همیشه در صحنه، از یکدیگر سبقت بگیریم.

نماینده عالی دولت در نکا با اشاره پروژه ها و طرح های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان افزود: ۷۳ پروژه با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان طی هفته دولت در نکا کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: افتتاح مرکز جامع سلامت چلمردی و خانه بهداشت در روستاهای بادابسر و سفید کوه ، افتتاح هتلینگ بیمارستان بوعلی، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه بهپاک ، مدرسه ۶ کلاسه شیت، افتتاح خط انتقال ۱۶ اینچ به طول ۳۷ کیلومتر ، افتتاح ایستگاه ۱۲۰ هزار در شهرک صنعتی، افتتاح خط تغذیه و شبکه داخلی ۱۶ اینج برای ۹ روستا (یعقوب محله،خرم جماز، درویش خلگ، دوآب، بندبنی، اوکرکا، درویشان، سه کیله ، کرداب)از جمله طرح های انجام شده شهرستان نکا در هفته دولت بود که با قوت عملیاتی شد.

احمدی احداث پست ۲۰/۶۳ کیلوولت نکا۲ و خط تغذیه کننده آن، افتتاح ساختمان جدید اداره برق و افتتاح همزمانی ۲۰ پروژه برق رسانی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۲۸۹ میلیون تومان را از دیگر پروژه های مورد توجه هفته دولت در حوزه برق رسانی برشمرد.

فرماندار نکا خاطرنشان کرد: راه اندازی و بهره برداری شرکت تولیدی کیسه و طرح های خود اشتغالی ، راه اندازی و بهره برداری فیبر نوری شهرک صنعتی ، راه اندازی و بهره برداری کافو نوری روستای آجند و همچنین افتتاح مسکن  محرومین در روستاهای امامیه و طوسکلا به ارزش ۵۸۵ میلیون تومان از دیگر طرح های مورد بهره برداری در بخش اشتغال ،ارتباطات و مخابرات و مسکن محرومین نکا به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به فرصت های شغلی و صنایع تبدیلی در شهرستان نکا متذکر شد: به دنبال این هستیم با رفع عقب ماندگی این شهرستان نسبت به مناطق دیگر با استفاده از فرصت های شغلی و ظرفیت های موجود کشاورزی بار دیگر صنایع تبدیلی را که حلقه مفقوده در حوزه صنعت و کشاورزی است به شهرستان بازگردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه