English

دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیش از هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی و خدماتی هزینه کرد

قاسم جان بابایی با اعلام اینکه بیش از هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی و خدماتی هزینه شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بخش عمرانی که نسبت به ادوار گذشته بی سابقه بوده است.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیش از هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی و خدماتی هزینه کرد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از احداث ۳۰۵ مرکز بهداشتی در چهار سال اخیر خبرداد و گفت:۱۴ اورژانس بیمارستانی، ۲۵ پایگاه و ۱۴ کلینیک ویژه نیز در طول چند سال اخیر ساخته شده است.

 جان بابایی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حالی توانست که در شاخص های عمومی و اختصاصی در این جشنواره مورد تجلیل قرار گیرد که در طول چهار سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت ها و بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در حوزه خدمات هزینه کرده است.

وی افزود: همچنین می توان احداث و راه اندازی ۲۳۰ خانه بهداشت در مناطق روستایی، ۲۸ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری ، ۱۴ کلینیک سلامت، ۱۲۷ مرکز بهداشتی شهری و روستایی ، ۱۴ مرکز اورژانس بیمارستانی و  ۱۱ پایگاه اورژانس جاده ای ازجمله خدمات دانشگاه علوم پزشکی مازندران عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در چهار سال اخیر ۲۵۰ هزار متر مربع به فضای فیزیکی حوزه بهداشت و درمان افزوده شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۲۰ هزار متر مربع  در حوزه بهداشت بوده است که دانشگاه علوم پزشکی مازندران در کشور رتبه برتر را کسب کرد.

جان بابایی با اعلام اینکه بیش از هزار میلیارد تومان در بخش عمرانی و خدماتی هزینه شده است، گفت: از این تعداد بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بخش عمرانی که نسبت به ادوار گذشته بی سابقه بوده است.

جان بابایی با اشاره به دو برابر شدن تخت های دیالیز در استان، بیان کرد: ۳۰ هزار متر مربع فضای آموزشی و پژوهشی در حال احداث است که تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی به افزایش ۲۰۰ تخت ویژه در استان مازندران اشاره کرد و گفت: تاکنون در بخش هتلینگ بیمارستانی نیز بیش از  ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه