English

با قطبی سازی شوراها در مازندران برخورد می شود

استاندار مازندران گفت: با قطبی سازی در شوراها برخورد می شود و شهرداران منتخب باید مورد تایید فرمانداران باشند.

با قطبی سازی شوراها در مازندران برخورد می شود

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح جلودار در جشنواره شهید رجایی و مراسم تقدیر از دستگاه های برتر استان یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و این شهیدان را اسوه و الگوی خدمت و تلاش برای حل مشکلات مردم خواند و گفت: شهیدان رجایی و باهنر به دنبال اجرای عدالت و حل مشکل مردم بودند و ما هم این مسیر را باید ادامه دهیم.

استاندار مازندران شرط همراهی و تداوم فعالیت مدیران را در مسئولیت ها تلاش برای تحقق سیاست های دولت دانست و ادامه داد: بهره گیری از سرمایه های انسانی، بهره گیری از جوانان و بانوان در مناصب اداری، صیانت از حقوق مردم و تکریم ارباب رجوع، شایسته سالاری و واگذاری کارها به مردم، ارزیابی عملکرد و اجرای سیاست های دولت باید محور همه فعالیت ها و اقدامات در دولت یازدهم و چهار سال آینده در استان باشد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه ها باید پاسخگوی اقدامات خود باشند و در دستگاه ها اجرایی باید از افراد با انگیزه و دلسوز مردم استفاده کرد.راه شهیدان رجایی و باهنر را با کار و خدمت جهادی می توان ادامه داد.

فلاح با اشاره به اینکه وقت کارهای بیهوده و حاشیه پردازی ها را نداریم گفت: وقت و منابع مردم نباید صرف کارهای بیهوده شود.

استاندار مازندران در ادامه از کشیده شدن اختلاف دستگاه ها به دستگاه قضایی به شدت گلایه کرد و گفت باید مدیران اختلاف بین دستگاه ها را خودشان حل کنند و هرگز نمی پذیریم که این اختلاف به دستگاه های دیگر کشیده شود و باید بر اساس صرفه و صلاح تصمیم بگیرند و عمل کنند.

وی ضرورت افزایش اشتغال و بهره وری را برشمرد و گفت: رشد 8 درصدی به این راحتی بدست نمی آید و باید کار و تلاش جهادی کرد و موانع اشتغال را برطرف کرد و در این حوزه مدیران باید تا آخر شهریور برش برنامه ششم را در حوزه استانی و برای چهار سال آینده تدوین و ارائه کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه ضرورت دارد تا پایان دولت دوازدهم زیرساخت های مازندران کامل شود اظهار کرد: در 6 ماهه اول امسال 4000 میلیارد تومان طرح و پروژه در استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

فلاح در بخشی دیگر از سخنان از وضعیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان گلایه کرد و گفت: با این سیستم اداری و با این تصدی گری امکان توسعه سرمایه گذاری نیست باید مجوزها سریعتر به سرمایه گذاران داده شود.

وی ایجاد 40 هزار شغل سالانه در استان در راستای برنامه ششم دولت را یادآور شد و از دستگاه های اجرایی استان خواست تا با روان سازی فعالیت ها و گسترش مشارکت مردم برای تحقق سیاست های دولت تلاش بیشتری کنند.

استاندار مازندران با طرح این نکته که در تعدادی از شهرها شوراها به سوی دو قطبی شدن پیش می روند، گفت: با قطبی سازی در شوراها برخورد می شود و شهرداران منتخب باید مورد تایید فرمانداران باشند تا با تعامل و همکاری زمینه توسعه شهر فراهم گردد و برای انتخاب شهرداران شایسته سالاری ملاک و مبنا قرار گیرد .

استاندار مازندران در پایان ضمن تبریک به مدیران دستگاههایی که در جشنواره شهید رجایی انتخاب شدند خواستار حضور جدی تر و موثر دستگاههای اجرایی در فرایند ارزیابی عملکرد و جشنواره شهید رجایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی