English

باید از جوانان و نخبگان به عنوان سرمایه اجتماعی حمایت شود

مهندس عباس ایزدی اظهار داشت:حمایت از جوانان، دانشگاهیان و نخبگان به عنوان سرمایه اجتماعی ضروری است.

باید از جوانان و نخبگان به عنوان سرمایه اجتماعی حمایت شود

به گزارش خبرگزاری موج، نایب رئیس شورای شهر چمستان در گفت و گویی جوانان را بزرگترین سرمایه کشور عنوان و تصریح کرد: سن جوانی مهمترین دوران یک انسان است زیرا یک انسان بیشتر انتخاب های تاثیر گذار زندگی خود از قبیل رشته تحصیلی،ازدواج،مسکن،اشتغال و محل زندگی را در دوران جوانی انجام می دهد،در این سن است که از بیشتر نعمت های خداوند متعال بهره می گیرد.

مهندس ایزدی حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی ،فرهنگی ،سیاسی،اقتصادی را عامل توسعه بخش عنوان و بر دانشجویان تاکید نمود که با حضور در فعالیت های اجتماعی  جامعه ای پویا و بانشاط داشته باشیم.

نایب رئیس شورای شهر چمستان با اشاره به نقش و جایگاه جوانان در روند تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی کشور گفت: یکی از برکات پیروزی انقلاب اسلامی ارائه فرصت های برابر برای همه اقشار جامعه بویژه جوانان جهت شرکت در عرصه های مختلف زندگی اجتماعی است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین درصد نیروی انسانی جوامع در حال توسعه را جوانان تشکیل می‌دهند بنابراین در مطالعه و برنامه‌ریزی‌های توسعه، توجه و مطالعه این قشر خاص یک ضرورت مهم تلقی می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر چمستان گفت:جوانان، نخبگان، مراکز دانشگاهی و آموزشی شهر ساری باید بتوانند در زمینه مسائل علمی و حل مشکلات شهر، راهکارهای مطلوبی را ارائه دهند.

مهندس ایزدی با بیان اینکه از آنجا که میان کشورهای دنیا رقابت های علمی وجود دارد، بنابراین باید بتوان از ظرفیت های جامعه به نحو مطلوب بهره مند شد، تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر و مطلوب جهت اثبات کارآمدی این است که در حوزه پژوهش و فناوری کوشا باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی