English

برگزاری مراسم دعای عرفه در ۴۲۸ مسجد و اماکن مذهبی مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مراسم دعای عرفه در 428 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی شهرهای استان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم دعای عرفه در 428 مسجد و اماکن مذهبی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری، با تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن عید قربان و غدیر و با اشاره به اهمیت با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم دعای عرفه در ماه ارزشمند ذی‌الحجه اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته ، دعای عرفه در 428 مسجد، حسینیه و اماکن مذهبی مازندران طنین‌انداز می‌شود.

وی افزود: از مهم‌ترین اعمال مستحبی در این ماه برگزاری مراسم دعای عرفه است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد و خدای متعال در این روز بنده خود را مورد لطف و عنایت خاص خود قرار می‌دهد بنابراین باید قدر این روز و این مراسم را دانست و از لحظه لحظه‌های قرائت این دعا و این ایام بیشترین بهره را گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با  اشاره به اهمیت این دعا و توصیه بزرگان دین به برگزاری این مراسم و برپایی آن خاطرنشان کرد: مومنان و مسلمانان بعد از قرائت این دعای ارزشمند خود را به خدای متعال نزدیک‌تر کرده و از ایشان طلب رزق معنوی و مادی می‌کنند و این دعا زمینه کسب معرفت الهی در ادامه مسیر بندگی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم دعای عرفه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفت که به لطف خدای متعال در سال‌های اخیر حضور جوانان و نوجوانان در برپایی این مراسم قابل توجه است که امیدواریم امسال هم این مراسم با شکوه خاصی برگزار شود.

شکریان‌امیری در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شهرهای مازندران، 428 مسجد و حسینیه و اماکن مذهبی آماده برپایی این مراسم معنوی هستند و اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با تشکیل ستاد ویژه‌ای که متشکل از واحد اعزام اداره کل تبلیغات اسلامی، کانون مداحان و شاعران آئینی استان و شورای هیأت‌های مذهبی مازندران هستند برای هرچه باشکوه‌تر این مراسم در شهرهای استان برنامه‌ریزی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه