English

توجهم را روی بازی تیمم متمرکز کردم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم خونه‌به‌خونه تیم قابل احترامی است و امیدوارم بازی خوبی از هردو تیم مازندران ببینیم.

توجهم را روی بازی تیمم متمرکز کردم

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی پاشازاده بعد از بازی مقابل آلومنیوم اراک با بیان اینکه بازیکنان تیم نساجی بازی قابل قبولی در مقابل حریف از خود ارائه دادند، اظهار کرد: در دوبازی خارج از خانه تأخیراتی در شروع بازی‌ها وجود داشت و همین امر سبب شد تا کمی از تمرکز بدنی بازیکنان به هم بریزد.

وی افزود: تیم آلومینیوم اراک هم بازی خوبی انجام داد و تیم ما به دلیل حرفه‌ای‌گری و تمرکز بیشتر توانست از موقعیت‌های به‌دست آمده بهتر استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: سعی کردم توجهم را روی بازی تیمم متمرکز کرده و به حواشی توجه نکنم و خوشبختانه نتیجه خوبی هم گرفتیم.

پاشازاده با بیان اینکه از معدود هوادارانی که برای تشویق تیم نساجی به اراک آمدند تشکر می‌کنم، اظهار کرد: از همه طرفداران با شخصیت نساجی انتظار دارم همچون همیشه از ما حمایت کنند و پشتیبان تیم باشند.

وی ادامه داد: طی یکی دو روز آینده به قائم‌شهر می‌آییم تا تمرینات خود را برای مصاف با تیم خونه‌به‌خونه بابل از سر بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به بازی شهرآورد مازندران در هفته چهارم لیگ اشاره کرد و گفت: تیم خونه‌به‌خونه تیم قابل احترامی است و امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم مازندران ببینیم.

پاشازاده افزود: یک‌سری افراد باید سلطه چندین ساله خود را از روی فوتبال اراک بردارند و به این تیم شخصیت دهند و این حرفم ربطی به بازیکنان و مدیریت فعلی ندارد.

وی در پایان نوید اتفاقات خوب در نساجی را داد و گفت: این اتفاقات تنها با سعه صدر و حمایت هواداران این تیم محقق می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی