English

کشف یک تن و ۲۸۰ کیلو مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف بیش از یک تن و 280 کیلو انواع مواد مخدر و انهدام 37 باند قاچاق مواد مخدر طی پنج ماهه امسال در سطح استان خبر داد .

کشف یک تن و 280 کیلو مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علیرضا ثقفی با اعلام این خبر افزود: سوء مصرف مواد مخدر به عنوان مسئله ‏اى اجتماعى است که رواج آن در جامعه بنیان‏ هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل مى‏ کند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: اعتیاد به مواد مخدر سبب به وجود آمدن رفتارهاى آسیب زا وکجروانه در جامعه شده و ذهن خلاق جامعه را که باید در خدمت پیشرفت و شکوفایی جامعه باشند به نیروهایی وابسته و بیمار تبدیل می کند .
سرهنگ ثقفی،  خاطر نشان کرد: برای مقابله با این بلای خانمانسوز پلیس با اجرای 899 طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و کنترلی محورهای مواصلاتی استان، گام های موثری را در این زمینه برداشته است .
وی از افزایش 21 درصدی کشفیات مواد مخدر در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک تن و 280 کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است .
ثقفی از انهدام 37 باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در استان خبرداد و گفت: با اجرای طرح های عملیاتی 3 هزار و 235 خرده فروش مواد مخدر در استان شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از شناسایی 350 معتاد متجاهر در استان طی این مدت خبر داد و گفت: این افراد پس از دستگیری برای درمان به مراکز ترک اعتیاد و ماده 16 و 15 در استان معرفی شدند .
سرهنگ ثقفی با اشاره به نقش آموزش در پیشگیری از معضل اعتیاد در جامعه، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 58 جلسه آموزشی در مدارس ، دانشگاه ها و مراکز علمی  و همچنین حجاج که عازم سرزمین وحی بودند، برگزار شد .
وی در خاتمه گفت: ریشه کن کردن این معضل اجتماعی نیازمند همکاری و تعامل همه جانبه همه آحاد جامعه با نیروی است و مردم عزیز در صورت شناسایی عاملان افیونی می توانند در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه