English

جمع آوری نذورات عید قربان مردم مازندران در ۵۶ پایگاه کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت : در روز عید قربان امسال 56 پایگاه جمع آوری نذورات مردمی در سطح استان مستقر می شود .

جمع آوری نذورات عید قربان مردم مازندران در 56 پایگاه کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج، احمد سعادت با اشاره به اینکه تعداد پایگاه های جمع آوری نذورات مردمی در عید قربان به نسبت سال گذشته تغییری نکرده است ، ادامه داد : در هر یک از شهرهای مازندران یک پایگاه به صورت متمرکز مستقر می شود .

وی ادامه داد : علاوه بر این تعداد پایگاه ، 25 دفتر نمایندگی ادارات کمیته امداد شهرستان های مازندران نیز در روز عید قربان آماده جمع آوری نذورات مردمی هستند .

معاون کمیته امداد مازندران که زمان جمع آوری نذورات عید قربان را از صبح عید تا اذان مغرب اعلام کرد ، ادامه داد : پایگاه های جمع آوری نذورات در میادین مرکزی شهرستان ها ، مراکز بخش ها ، بازارچه های محلی و مکان های برگزاری نماز آماده دریافت این کمک های نقدی و غیر نقدی هستند .

وی اضافه کرد : کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در این روز ظرف مدت 24 ساعت میان نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد مازندران توزیع می شود .

سعادت همچنین از ارائه شیوه راحت و آسان برای پرداخت کمک های نقدی مردم در روز عید قربان خبر داد و گفت : مردم می توانند شماره گیری آنی پرداخت #3*7*3*011*8877* با تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر خود،در اهدا نذورات قربانی به مددجویان مشارکت کنند .

مردم مازندران عید قربان پارسال بیش از 11 میلیارد ریال نذورات نقدی و غیر نقدی پرداخت کردند .

کمیته امداد امام خمینی مازندران 118هزار و 735نفر را زیر پوشش دارد که این افراد از انواع خدمات حمایتی این نهاد برخوردار هستند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه