English

دولت تدبیر و امید توانست ۱۵۰هزار شغل در مازندران ایجاد کند

استاندار مازندران بیان داشت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید توانست 150هزار شغل در استان مازندران ایجاد کند.

دولت تدبیر و امید توانست 150هزار شغل در مازندران ایجاد کند

به گزارش خبرگزاری موج، ربیع فلاح جلودار بیان داشت: اقتصاد مقاومتی در راس برنامه های استان قرار دارد در همین راستا برای تحقق این امر دولت تدبیر و امید به واحدهای تولیدی نگاه ویژه ای دارد.

وی به پرداخت تسهیلات پنج هزار میلیارد ریالی در قالب بسته رونق تولید به یکهزار و 100 واحد تولیدی استان مازندران اشاره کرد و گفت: مازندران در توجه به بسته رونق تولید ،رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

فلاح اظهار داشت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید توانست 150هزار شغل در استان مازندران ایجاد کند.

وی افزود: گسترش بیمه کشاورزی به عنوان یکی از سیاست های حمایتی دولت است و اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی در مازندران محقق شود ،باید کشاورزان بخش های زراعی و باغی استان مازندران مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

وی به افزایش 62 درصدی صادرات در مازندران اشاره کرد و گفت: در چهار سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون دلار صادرات از مازندران به کشور های مختلف جهان شده است.

فلاح گفت: در دولت یازدهم 600 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و تا پایان سال 97 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از این نعمت در مازندران بهره مند خواهند شد.

استاندار مازندران ضمن تبریک آغاز بکار شورای های اسلامی شهر و روستا گفت: امیدواریم شورای ها با استفاده از همه طرفیت های شهری و روستایی در توسعه استان نقش موثری داشته باشد‌.

وی گفت: ما برای توسعه و پیشرفت استان از تمامی سلایق موجود در مدیریت استان استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود استان زمینه پیشرفت و توسعه استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه