English

توزیع ۵۰۰ جهیزیه عروس در مازندران

سری جهیزیه بین مددجویان زیرپوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در آئینی با حضور خانواده‌های زوجین، در شهرستان آمل توزیع شد.

توزیع ۵۰۰ جهیزیه عروس در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، رمضانی معاون سازمان مردم نهاد و خیریه آبشار عاطفه‌های شعبه غرب مازندران گفت: برای تهیه هر سری جهیزیه بیش از دومیلیون تومان و در مجموع بیش از یک میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی و خیران خریداری و در مراسمی که امشب در نوشهر درغرب مازندران برگزار خواهد شد، تحویل زوج‌های جوان می‌شود.

وی افزود: پیش از این نیز همزمان با ولادت امام رضا (ع) به تعداد ۵۰۰ سری جهیزیه زوج‌های زیر پوشش سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها شعبه در مرکز و شرق مازندران توزیع شد.

معاون سازمان مردم نهاد و خیریه آبشارعاطفه‌های شعبه غرب مازندران با بیان اینکه همزمان با ولادت حضرت زینت (س) نیز به تعداد ۵۰۰ سری جهیزیه دیگر نیز میان زوج‌های جوان زیرپوشش این نهاد توزیع خواهد شد، گفت: هم اکنون بیش از یکهزار زوج جوان برای تامین اولیه لوازم زندگی نیازمند تامین آن توسط این سازمان هستند.

رمضانی افزود: این سازمان برای کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی افراد نیازمند اعم از تهیه و تامین خوراک، پوشاک، مسکن، پرداخت حق بیمه افراد نیازمند و هزینه‌های درمانی، پرداخت شهریه دانش آموزی و دانشجویان و طلبه‌های مستعد در مقاطع تحصیلی مختلف و ایجاد تسهیل در امر ازدواج جوانان با جلب مشارکت‌های مردمی به مددجویان این نهاد تلاش خواهد کرد.

وی گفت: نیت خیرخواهانه دست اندرکاران و متولیان این مجموعه است که بدون تشریفات کاری و ایجاد دفتر آن چنانی، با اهداف بلند وبی منت به دنبال رفع نیاز‌های نیازمندان مالی و با آبروی جامعه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه