English

موفقیت ورزش ساری در سایه حمایت های شهرداری

امروز نیاز است همه شهروندان و مسولین ورزش ساری برای کمک به تیم های ورزشی شهر پا پیش بگذارند تا بتوان با کمک همه علاقمندان موتور محرکه ورزش ساری را راه اندازی کرد.

موفقیت ورزش ساری در سایه حمایت های شهرداری

الیاس خلیلی-خبرگزاری موج؛  وقتی صحبت از کار فرهنگی می کنیم  شاید کار فرهنگی به ذهن بسیاری برگزاری مراسمات خنده و شادی و یا مذهبی به نظر برسد که در جواب می توان گفت درست است ولی در این حوزه ورزش را هم می توان اضافه کرد.

امروز ورزش در دنیا مورد توجه فراوان قرار گرفته و بسیاری از صاحب نظران، پزشکان و روانشناسان  بر این عقیده هستند که ورزش کردن توان علمی و جسمانی و امنیت روانی جامعه را افزایش خواهد داد و آینده موفق تری را برای افراد جامعه می توان متصور شد و در پایان ورزش کردن و کار فرهنگی یک نتیجه را به دنبال خواهد داشت.

با ورزش کردن جوانان ضمن پر کردن اوقات فراغت عزیرانمان پیامدهای مثبتی را به همراه خود خواهد داشت که در این راستا  اخلاق و رفتار مثبت جوانان و نوجوانان با خانواده ها و معلمان و مربیان زحمت کش را می توان به خوبی مشاهده کرد.

بر این اساس شهرداری ها برای تحرک شهروندان و انجام کارهای فرهنگی موثر با جدیت تمام به تیم داری روی آوردن که خود از نگاه های مختلف برای شهر و شهروندان موفقیت  به همراه خواهد داشت.

داشتن یک تیم ورزشی در شهر می تواند انگیزه ورزش کردن جوانان را بالا برده و برای موفق شدن آنها در زندگی و کسب و کار نقش اساسی را بازی کند که این مهم دقیقا خواسته پدران و مادرانی است که دغدغه سلامت فرزندان خود را دارند.

استفاده از نیروهای بومی، سلامتی شهروندان، الگو برداری از جوانان و ورزشکاران موفق، پر کردن اوقات فراغت و موارد این چنین می تواند دلایل عمده سرمایه گذاری شهرداری ها در ورزش باشد.

در شهرداری ساری همانند شهرداری های بزرگ کشور این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار شد و پس از روی کار آمدن تیم عملگرایی با محوریت مهدی عبوری ورزش ساری در چند رشته ورزشی توانست نامی در ورزش کشور از خود بجای بگذارد.

عبوری خوب دانست که با اهمیت دادن به ورزش می تواند جوانان شهر را در راستای کار فرهنگی به مسیری درست هدایت کند و از جوانان ساروی انسان هایی سخت کوش و پر تلاش بسازد و آینده آنها را با جامعه ای سالم گره بزند.

به عنوان مثال به والیبال شهرداری ساری نگاهی کنیم پی به موفقیت تیم عملگرایی در یک کار فرهنگی بزرگ خواهیم برد.

 تیم والیبال سازمان عمران شهرداری ساری که از مسابقات ورزش های کارگری ساری فعالیتش آغاز شد پس از حمایت های مادی و معنوی شهردار ساری و راهیابی به مسابقات استانی و کشوری توانست در والیبال کارگری کارنامه درخشانی از خود به جای بگذارد و همین مهم دلیلی شد تا با تیمی قدرتمند از جوانان ساری و مازندران والیبال ساری پس از سال ها وارد مسابقات لیگ یک و لیگ برتر شود.

والیبالی ها می دانند که تیم های مشیران ساری و نکاچوب در گذشته ورزشکارانی را به والیبال کشور معرفی کردند و همان جوانان دیروز، سرمایه های ورزش امروز ساری شدند.

امروز نیاز است همه شهروندان و مسوولین ورزش ساری برای  کمک به  تیم های ورزشی شهر پا پیش بگذارند تا بتوان با کمک همه علاقمندان موتور محرکه ورزش ساری را راه اندازی کرد.

یقینا تیم داری در لیگ برتر پیامدهای خوبی برای شهروندان و جوانان و خانواده های آنان خواهد داشت و به ساختن آینده فرزندانمان کمک شایانی خواهد کرد.

در پایان باید از شهردار پر تلاش ساری و اعضای شورای شهر و مدیران تیم های ورزشی که سخت در تلاش هستند تا ورزش ساری به موفقیتهای گذشته خود برسد صمیمانه تشکر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه