English

دولت با شجاعت وارد بحث آسیب‌های اجتماعی شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه به 36 سازمان مردم نهاد مجوز داده شد، خاطرنشان کرد: دولت با شجاعت وارد بحث آسیب‌های اجتماعی شد و طرح‌های جامعی تهیه کرد.

دولت با شجاعت وارد بحث آسیب‌های اجتماعی شد

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا یونسی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حوزه سیاسی تمام تلاش‌ها در راستای ایجاد آرامش در جامعه به سمت وحدت و همدلی و گسترش دانایی و فضیلت‌های اخلاقی بوده است.

وی با اشاره به افزایش 83 درصدی تعداد احزاب سیاسی در این دولت، خاطرنشان کرد: در برگزاری نشست‌های سیاسی از همه گروه‌ها 257 درصد نسبت به چهار سال مشابه در دولت گذشته افزایش داشته‌ایم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه در حوزه کارگری بیش از 140 درصد نشست‌ها در ارتباط مشکلات کارگران افزایش داشته است، افزود: در انتخاب فرمانداران و بخشداران هم مدرک تحصیلی و میزان سابقه رزمندگی، جانبازی و خانواده شهید بودن آمار بهتری نسبت به گذشته است، در انتخاب مدیران هم همین مؤلفه‌ها مورد نظر بوده است. 

این مسؤول با اشاره به افتتاح خانه احزاب به‌صورت رسمی و انتخاب رئیس خانه احزاب ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های امنیتی در چهار سال دولت تدبیر و امید یک مورد اقدامات ضد امنیتی در استان نداشتیم، تحرکاتی بوده است اما سازمان‌های مرتبط اشرافیت کامل در این زمینه داشته‌اند.

یونسی با اعلام اینکه طرح جامع هوشمندسازی نظارت در شهرستان‌ها در حال اجرا است تصریح کرد: تیراندازی در استان یکی از مشکلاتی بوده که کاهش داشته است، 4 هزار و 178 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 102 سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه 120 صندوق و مؤسسه مالی فاقد مجوز سامان‌دهی شد و به حداقل ممکن رسید افزود: در حوزه اجتماعی توجه ویژه‌ای به گسترش شادابی و نشاط فاخر اجتماعی شد، در غالب یک بسته فرهنگی در شهرستان‌ها در حال اجرا است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه به 36 سازمان مردم نهاد مجوز داده شد، خاطرنشان کرد: دولت با شجاعت وارد بحث آسیب‌های اجتماعی شد و طرح‌های جامعی تهیه کرد.

یونسی با بیان اینکه میزان طلاق در استان مازندران در مقایسه با متوسط کشور بالاتر بوده است، گفت: متوسط کشوری 2.3 درصد و استان 2.5 بوده است که در حال حاضر متوسط استان به 2.2 رسیده است، همه جامعه باید در مقوله طلاق وارد میدان شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه