English

شورای شهر باید فارغ از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و سیاسی باشد

فرماندار بهشهر گفت:این دوره از شورا باید فارغ از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و سیاسی، همسو با دستگاه‌های دیگر برای عمران و آبادانی شهر تلاش کند.

شورای شهر باید فارغ از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و سیاسی باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سیدخالق سجادی در مراسم انتخاب پنجمین دوره اعضاء هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بهشهر که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای اسلامی به عنوان عصاره مدیریت شهری به شمار می‌آیند که این افراد توسط مردم انتخاب می‌شوند و اختیارات زیادی در زمینه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در شهرها دارند و می‌توانند در جهت ارتقاء کیفی و کمی خدمات شهری تأثیرگذار باشند.

وی با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات، افزود: تعدد نام‌نویسی کاندیداها در این دوره از انتخابات نشان از این دارد که نامزدهای انتخاباتی خواهان تغییر و تحول و خدمت به مردم هستند.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه مدیریت شهری به طور کامل در اختیار شورا و شهرداری‌ها است، تصریح کرد: محدود کردن شهرداری به امور پیش پا افتاده‌ای چون صدور پروانه و امثال آن تفکر درستی نیست چرا که شهرداری و شورای اسلامی شهر در تمامی امورات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا می‌کنند.

این مسؤول گفت: به عنوان یک شهروند و نماینده دولت در شهرستان، از اعضاء شورای شهر می‌‌خواهم تا با اتحاد و همدلی تمام تلاششان را برای خدمت به مردم و بررسی وضعیت مردم شهرستان به کار گیرند و یقین بدانند فرمانداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی هماهنگی کاملی با اعضاء شورا دارند.

سجادی با اشاره به اینکه خط و ربط سیاسی نباید خللی در خدمت به مردم ایجاد کند، افزود: این دوره از شورا باید فارغ از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و همسو با دستگاه‌های دیگر  برای عمران و آبادانی شهر تلاش کند.

وی در پایان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف شوراها حفظ شأن و منزلت شهروندان است و شورای شهر باید به گونه‌ای عمل کند که شأن و منزلت مفاخر، شهدای شهر و سابقه تاریخی حفظ بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه