English

دومین سامانه خورشیدی در شهرستان قائم‌شهر به شبکه برق متصل شد

مدیر دفتر بازار برق و جلب مشارکت تولید پراکنده شرکت توزیع مازندران گفت: دومین سامانه خورشیدی متعلق به مشترکین جهت تزریق انرژی خورشیدی، در شهرستان قائم‌شهر به شبکه متصل شد.

دومین سامانه خورشیدی در شهرستان قائم‌شهر به شبکه برق متصل شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اصغر یعقوبی اظهار کرد: این سامانه‌ها در راستای توافقنامه شرکت توزیع مازندران با سازمان انرژی‌های نو ایران جهت خرید تضمینی برق سامانه‌های خورشیدی و بادی مشترکین این شرکت تا سقف ظرفیت انشعاب نصب شده‌اند و این شرکت با استقبال از توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در محدوده تحت پوشش خود، آماده انعقاد قرارداد خرید تضمینی برق از مشترکین متقاضی است.

وی افزود: مشترکین علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌توانند جهت ثبت‌نام به وب سایت سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) مراجعه کنند.

مدیر دفتر بازار برق و جلب مشارکت تولید پراکنده شرکت توزیع مازندران تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود طی سال‌های آینده متقاضیان نصب این نیروگاه‌ها افزایش یافته که در این زمینه اقدامات و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

یعقوبی گفت: با توسعه نصب این نیروگاه‌ها توسط مشترکین شرکت توزیع نیروی برق مازندران، گام موثری در زمینه کاهش آلودگی هوا و کاهش پیک بار تابستان این شرکت برداشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه