English

سهم فروش انرژی برق غرب مازندران ۱۷۸ میلیارد تومان است

معاون خدمات مشترکان برق غرب مازندران گفت: سهم فروش انرژی برق غرب مازندران 178 میلیارد تومان است.

سهم فروش انرژی برق غرب مازندران 178 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری موج، نیکزاد خواجوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 83 درصد اشتراکات ما خانگی هستند، اظهار کرد: سهم انرژی این تعداد مشترک 50 درصد است و 3.4 دهم مشترکان عمومی با سهم انرژی 9.6 دهم درصد، 0.5 درصد مشترکان صنعتی با سهم انرژی 11.5 درصد، 1.48 درصد بخش کشاورزی با سهم انرژی 10 درصد است.

وی با بیان اینکه در بحث مشترکان خانگی با توجه به پراکندگی آنها، هزینه خدمات افزایش می‌یابد، افزود: مبالغ قبوض مصرف برق مستقیماً به خزانه دولتی واریز می‌شود و تنها بخشی از آن به عنوان اعتبار به شبکه برق غرب مازندران می‌رسد.

معاون فروش و خدمات مشترکان برق غرب مازندران تصریح کرد: مانده مطالبات شرکت توزیع برق غرب مازندران تا پایان سال 95 به مبلغ 50 میلیارد تومان بود که در این بین مشترکان خانگی از محمودآباد تا رامسر 21 میلیارد تومان بدهکار هستند.

وی ابراز کرد: سهم فروش انرژی برق غرب مازندران 178 میلیارد تومان است و بنابراین پرداخت به موقع قبوض برق سبب می‌شود تا خدمات بهتر و به موقع انجام شود.

معاون دفتر برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز در این جلسه اظهار کرد:‌ در سال گذشته به منظور پشتیبانی و تهیه اقلام اساسی تعداد 817 دستگاه ترانس برق خریداری شد و تعداد 300 دستگاه در مناطق بالادست و روستایی که دچار افت ولتاژ بودند نصب و وارد شبکه برق شد.

ابراهیم قلی‌نژاد گفت: عدد خاموشی غرب مازندران در سال گذشته 1.56 دهم دقیقه برای هر مشترک بود که در چهار ماهه امسال به 1.8 دهم دقیقه کاهش یافت و با توجه به اینکه بیش از 550 هزار مشترک برق داریم در مجموع 48 صدم ثانیه کاهش خاموشی برای هر مشترک ایجاد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه