English

شرکت گاز ۱۴۶ میلیارد تومان از مردم و صنایع طلبکار است

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از طلب 146 میلیارد تومانی این شرکت از مردم و صنایع خبرداد.

شرکت گاز 146 میلیارد تومان از مردم و صنایع طلبکار است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسماعیل ابراهیم زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران از مردم ولایی و صاحبان صنایع و تولیدی استان خواست تا شرکت گاز را با پرداخت معوقات خود یاری کنند تا طرح های گاز رسانی در دست اجرا ، متوقف نشود.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با کمترین درآمد بر لزوم گاز رسانی به مردم مازندران تاکید دارد، و در سه سال اخیر با سرمایه گذاری هنگفتی ، طرح های زیادی را در استان به بهره برداری رسانده است، تصریح کرد: از آنجاییکه مازندران به لحاظ زیست محیطی حساس و استفاده از گاز طبیعی به عنوان یک انرژی پاک مورد توجه دست اندرکاران ملی قرار گرفت، حتی در شرایط سخت درآمدی دولت ، به این استان توجه ویژه شده است.

ابراهیم زاده افزود: اگر امروز شاهد عملیاتی شدن طرح های گاز رسانی به روستاهای در دل کوه و جنگل ها هستیم، به دلیل اهمیت حفاظت محیط زیست استان است، اما توقع داریم مردم در پرداخت به موقع بهای گاز این شرکت را یاری برسانند.

وی یاد آور شد : هم اکنون شرکت گاز مازندران حدود 520میلیارد ریال به پیمانکاران بدهکار است که البته هر ماه با پرداخت آن ، رقم بدهکاری شرکت کاهش می یابد.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در هفته دولت امسال تزریق گاز به لوله های 77روستای استان انجام می شود، گفت: 366روستای استان تا پایان امسال گاز دار می شوند.

ابراهیم زاده گفت: در حال حاضر بیش از چهار هزار 500میلیارد ریال طرح های گاز رسانی در استان در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از خط 42 اینچ گازرسانی دامغان- کیاسر - ساری که با سرمایه گذاری 10هزار میلیارد ریالی ، 2هفته پیش با حضور زنگنه وزیر نفت به بهره برداری رسیده است را به عنوان طرح راهبردی گازرسانی در استان نام برد و گفت: با جریان گاز در این لوله امروز آمادگی تامین گاز تمام جمعیت روستایی ، صنایع های موجود و حتی واحد پترروشیمی را داریم.

ابراهیم زاده گفت :اکنون با گاز دار شدن این خط دغدغه مدیران و مردم استان مازندران در افت و قطعی گاز از بین رفته است.

وی ظرفیت جریان روزانه گاز از طریق خط 42اینچ دامغان- ساری را 40میلیون متر مکعب دانست و گفت: با وارد شدن این مقدار گاز ، انرژی گاز تمام مشترکان خانگی ، صنعتی و تولیدی استان در طول سال حتی در سردترین روزها بدون مشکل تامین و تضمین شده است.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه با پشتیبانی این طرح سه هزار میلیارد ریال اعتباربرای گاز رسانی به روستاهای مازندران امسال تعریف شده است ،گفت: اکنون لوله گذاری گاز و ایجاد علمک با حضور بیش از 25پیمکانکار در شهرهای کیاسر، فریم و 160 روستای 2 بخش دو دانگه ، چهار دانگه ساری و 151روستای هزار جریب نکا و بهشهر در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه