English

دعوت از چهار شمشیرباز مازندرانی به اردوی تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی

دبیر هیأت شمشیربازی مازندران گفت: چهار شمشیرباز مازندرانی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2017 شمشیربازی نوجوانان و جوانان از سوی کمیته فنی فدراسیون شمشیربازی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دعوت از چهار شمشیرباز مازندرانی به اردوی تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود رمضانی با اشاره به اینکه داشتن چهار نماینده از مازندران به نوعی در بین 31 استان کشور یک رکورد محسوب می‌شود، اظهار کرد:  برای حضور در رقابت‌های شمشیربازی جام جهانی 2017 از سوی کمیته فنی فدراسیون چهار شمشیرباز مازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشورمان دعوت شدند.

وی گفت: اردوی تیم ملی شمشیربازی نوجوانان و جوانان برای حضوری قدرتمند در مسابقات جام جهانی که در دو مرحله برگزار خواهد شد، احمدرضا شهمیری، محمدحسین عابدینی، امیرمحمد ولی الهی و میعاد عابدینی به عنوان چهار شمشیرباز مازندرانی هستند.

دبیر هیأت شمشیربازی مازندران در ادامه افزود: این اتفاق خوش یمن در حالی برای شمشیربازی مازندران رخ داد که در طول این ورزش بی‌سابقه بوده و پس از درخشش شمشیربازان مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور از 12 ملی‌پوش دعوت شده، مازندران با داشتن چهار ملی پوش بیشترین سهمیه را دارد.

رمضانی در پایان با تقدیر از زحمات معین عابدینی مربی تیم شمشیربازی ساری در پرورش این شمیربازان، خاطرنشان کرد: استان‌های اردبیل با سه ملی‌پوش، تهران دو ملی‌پوش و یزد، گیلان و آذربایجان غربی نیز هر کدام با داشتن یک نماینده پس از مازندران در جایگاه بعدی قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه