English

بابلسر پایگاه برگزاری المپیادهای ورزشی در سطح استان می شود

فرماندار بابلسر بیان کرد: یکی از مهم ترین برنامه ما برگزاری برنامه ورزشی مهیج در سطح سواحل این شهرستان است و بابلسر پایگاه برگزاری المپیاد ورزشی در سطح استان می شود.

بابلسر پایگاه برگزاری المپیادهای ورزشی در سطح استان می شود

به گزارش خبرگزاری موج، سید علی اسد در بازدید از اولین دوره المپیاد ورزش های آبی و ساحلی در بابلسر اظهار کرد: المپیادی که امروز شاهد برگزاری آن هستیم به عنوان نخستین رخداد ورزشی شمال کشور بوده که در شهرستان بابلسر رقم خورد.

وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت شهرستان بابلسر در بحث جذب توریست و گردشگر، توجه به رویدادهای ورزشی ساحلی و آبی را یکی از مهم ترین عوامل در بحث گردشگری دانست و افزود: با ایجاد فضای شاد و مهیج می توانیم خاطرات خوبی در ذهن مسافران ایجاد کنیم و زمینه ای فراهم کنیم تا مسافران مقصد بعدی خود را برای مسافرت در این شهرستان انتخاب کنند.

فرماندار بابلسر با اعلام اینکه در ایام تعطیلات عید فطر بالغ بر ۸۰۰هزار مسافر و گردشگر به این شهرستان سفر کردند،عنوان کرد: با ایجاد زیرساخت مناسب در شهرستان موجب جذب سرمایه گذار ،ایجاد اشتغال و درآمد پایدار می شویم.

اسد با بیان اینکه برنامه های متعددی برای جذب توریست و گردشگر در شهرستان برنامه ریزی شده است ،عنوان کرد: یکی از مهم ترین برنامه ما برگزاری برنامه ورزشی مهیج در سطح سواحل این شهرستان است و بابلسر پایگاه برگزاری المپیاد ورزشی در سطح استان می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه