English

نشست هم اندیشی روسای دفاتر نمایندگان مازندران برگزار شد

نشست هم اندیشی روسای دفاتر_نمایندگان استان باحضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران در دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران برگزار شد.

نشست هم اندیشی روسای دفاتر نمایندگان مازندران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، در این نشست که با هدف تعامل و هم اندیشی در برقراری ارتباط سازنده دفاتر نمایندگان در شهرستان ها برگزار شد، رییس دفتر مجمع نمایندگان بر ضرورت همکاری و هم افزایی تأکید کرد.

ایرج نیازآذری با بیان اینکه دفتر مجمع در دور نهم به عنوان یک تشکیلات رسمی در مرکز استان مستقر شد، گفت:فعالیت های دفتر مجمع در دور نهم رنگ و بوی خاصی گرفت و به عنوان نهاد واسط پارلمانی استانی شناخته شد.

وی با بیان اینکه دفتر مجمع نمایندگان نماد همگرایی نمایندگان استان است، اظهار داشت: نیاز است که دفتر مجمع نمایندگان در مرکز استان دارای ساختمانی اختصاصی گردد که در این زمینه مکاتباتی با استاندار مازندران صورت گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران نیز که به عنوان مهمان ویژه این نشست در دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران حضور یافته بود، گفت:نمایندگان مجلس ظرفیت بزرگی برای نشو و نمای فرهنگ کتابخوانی محسوب می شوند که می توان از طریق تعامل میان این دو نهاد به گسترش فرهنگ کتابخوانی در استان کمک کرد.

آرزو ولیپور با اشاره به ضرورت ورود جدی نمایندگان به عرصه کتاب و کتابخوانی، تصریح کرد:نمایندگان مردم نفوذ اجتماعی بالایی در میان اقشار مختلف حوزه های انتخابیه خود دارند که می توانند از این ظرفیت برای همراه کردن آحاد مردم با کتاب و کتابخوانی استفاده کنند.

وی یادآور شد:  عرصه_قانونگذاری از دیگر زمینه های بسیار مهم تأثیرگذاری نمایندگان مجلس است که می توانند از آن برای تغییر و اصلاح برخی رویه ها بهره مند شوند تا هر چه بیشتر کتاب در سبد خانوار قرار گیرد.

شایان ذکر است در این نشست روسای دفاتر نمایندگان استان مازندران نیز به طرح مسائل و ارائه راهکارها پرداخته و بر ضرورت انتقال تجربیات دفاتر به یکدیگر تأکید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی