English

قهرمانان بسیجی محجبه و با اخلاق تجلیل می شوند

مسوول بسیج ورزشکاران مازندران اظهار داشت: قهرمانان بسیجی محجبه و با اخلاق تجلیل می شوند.

قهرمانان بسیجی محجبه و با اخلاق تجلیل می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه هم‌افزایی و اندیشه‌ورزی بسیج ورزشکاران استان مازندران  با حضور رخشنده مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه ، فرج‌پور معاون امور بانوان اداره کل ورزش وجوانان، حسینیان رئیس بسیج ورزشکاران مازندران واعضای شورای بسیج ورزشکاران مازندران در دفتر بسیج ورزشکاران استان برگزار شد.

مسوول بسیج ورزشکاران مازندران در این جلسه درباره آسیب‌شناسی و معضلات در ورزش استان، اظهار کرد: نظارت باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی، آموزش مربیان سطح استان در زمینه اخلاق و فرهنگ و تجلیل از قهرمانان بسیجی محجبه، با اخلاق  و ورزشکار در دستور کار قرار داد.

روح‌الله حسینیان بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران و بسیج جامعه زنان سپاه مازندران امضا شد.

مریم فرج‌پور معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه این جلسه در مورد خصوصی سازی سالن‌های ورزشی، معضلات و پیامدها و عدم نحوه صحیح استفاده کردن آن، خاطرنشان کرد: نظارت بر باشگاه‌ها و گسترش فرهنگ ورزش در محلات  و استفاده از حیاط مدارس و مساجد برای شور اجتماعی و ورزش همگانی ضروری است.

ام‌السادات رخشنده مسوول بسیج جامعه زنان سپاه مازندران نیز در پایان این جلسه گفت: فرهنگ ورزش کردن باید احیا شود تا از معضل کم تحرکی و پیامدهای آن، بزهکاری اجتماعی و آسیب‌های روحی و روانی کاسته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه