English

صادرات ۷۹۱ تنی کالا از گمرک فریدونکنار

رئیس اداره گمرک فریدونکنار گفت: 791 تن کالا به ارزش یک میلیون و ۷۴۲ هزار دلار چهار ماه نخست امسال از گمرک فریدونکنار صادر شد.

صادرات ۷۹۱ تنی کالا از گمرک فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری موج، یوسف ابراهیمی میزان صادرات کالا در چهار ماهه نخست امسال از این گمرک را ۷۹۱ تن به ارزش یک میلیون و ۷۴۲ هزار دلار اعلام کرد و گفت: این میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه پارسال، از نظر ارزشی ۵۴ درصد و به لحاظ وزنی ۲۲ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه درآمد‌های وصولی گمرک فریدونکنار در چهار ماه نخست امسال به ۳۹ میلیارد ریال رسیده، افزود: این میزان در مقایسه با درآمد ۱۶ میلیارد ریالی در مدت مشابه پارسال، ۱۴۵ درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره گمرک فریدونکنار گفت: میزان واردات از گمرک فریدونکنار در این مدت ۲۷ هزار و ۵۲۶ تن به ارزش تقریبی ۱۳ میلیون دلار بوده که دارای رشد ۲۵۴ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال بوده است.

ابراهیمی افزود: میزان ترانزیت خارجی کالا از گمرک فریدونکنار در چهار ماهه نخست سال ۹۶ به میزان ۱۱ هزار و ۶۸۱ تن به ارزش ۱۳ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار بود.

وی گفت: ترخیص کالای وارداتی در کمتر از ۷۲ ساعت، ترخیص کالای صادراتی در کمتر از یک‎ساعت و به حداقل رسیدن تخلف و جعل اسناد و تسهیل تجارت قانونی از جمله دستاورد‌های الکترونیکی شدن گمرک فریدونکنار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه