English

جذب اعتبار ۲۲ میلیاردی بسته رونق تولید در بخش کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: 22میلیارد تومان اعتبار بسته رونق تولید در بخش کشاورزی ساری جذب شد.

جذب اعتبار ۲۲ میلیاردی بسته رونق تولید در بخش کشاورزی

به گزارش خبرگزاری موج، طهمورث قاسم‌نژاد بیان داشت: ۵۷ طرح تولیدی کارخانجات خوراک دام، واحد‌های دامداری و مرغداری، صنایع کشاورزی و شیلات به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند که منجر به عقد قرارداد شده است.

وی با بیان اینکه اگر سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی صورت نگیرد نمی‌توان شاهد پیشرفت و فعالیت‌های چشمگیری در این حوزه باشیم، افزود: برای سرمایه‌گذاری در این بخش باید هم از منابع اعتباری بخش خصوصی استفاده کنیم و هم دولت نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری در این بخش داشته باشد تا منجر به تولید و اشتغال شود.

قاسم‌نژاد گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که منطقه دودانگه دارد، سال گذشته این منطقه به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی تعیین شده است.

مدیر جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه شهرستان ساری متعهد به کشت هزار و ۵۰۰ هکتار کلزا شد که با افزایش سه برابری نسبت به سال گذشته در یک‌هزار و ۹۶۸ هکتار کشت کلزا انجام شد، گفت: تأمین ماده اولیه صنعت روغن گیاهی و خودکفایی تولید روغن‌های خوراکی، افزایش بهره‌وری از طریق افزایش ضریب کشت، افزایش درآمد کشاورزان و کاهش واردات روغن خوراکی از اهدافی بود سبب توسعه کشت زراعت کلزا شده است.

وی افزود:برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای خرید ماشین‌آلات کشاورزی ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل خط اعتباری با بانک کشاورزی در سطح شهرستان توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی