English

هیئت تجاری و تولیدی مازندران روانه روسیه شد

هیئت تجاری، تولیدی و اقتصادی مازندران برای شرکت در اولین نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران روانه روسیه شد.

هیئت تجاری و تولیدی مازندران روانه روسیه شد

به گزارش خبرگزاری موج، هیئت تجاری و اقتصادی مازندران صبح سه شنبه برای حضور در نمایشگاه تخصصی توانمندی های جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی حسن خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران عازم ولگاگراد روسیه شد.

در این هیئت حدود ۱۳۰ نفر مشکل از ۴۰ شرکت تولیدی، تجاری، کشاورزی و اقتصادی و جمعی از مسئولان بخش های مختلف مازندران حضور دارند.

عبداله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به مرکز و محوریت مازندران در ولگاگراد روسیه برگزار می شود تصریح کرد: این برنامه با کوشش بخش خصوصی و با محوریت اتاق بازرگانی برگزار می شود.

وی توسعه تبادل تجاری و اقتصادی و صادرات را از جمله اهداف نمایشگاه پنج روزه اعلام کرد و گفت: توسعه صادرات از جمله دستاوردهایی است که در این سفر پیگیری می شود و انشالله بتوانیم توانمندی ها دستاوردهای استان را به نمایش بگذاریم.

مهاجر با اشاره به اینکه قرار بود این سفر با سرپرستی استاندار مازندران انجام شود افزود: درپی لغو سفر استاندار محترم، این هیئت با حضور معاون امور اقتصادی استانداری مازندران راهی سفر شده است.

وی دیدار با استاندار ولگاگراد، جلسات بی تو وی، بازدید شرکت ها و بخش های تخصصی کشاورزی و گردشگری از برنامه های سفر این هیئت نمایشگاهی است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با عنوان امسال هیئت های تجاری و اقتصادی از ارمنستان و قزاقستان به مازندران سفر کرده است، یادآور شد: شرکت در نمایشگاه توانمندی های تخصصی جمهوری اسلامی ایران اولین برنامه نمایشگاه مازندران در سال جاری به شمار می رود.

نمایشگاه تخصصی توانمندی های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به مرکزیت مازندران از ۲۵ تا ۲۹ مردادماه در ولگاگراد روسیه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی